Uitgerekend September 2019

Ook hier een goede NIPT uitslag. Maandag prikken was bij mij al op vrijdag de uitslag. 
Alleen ook rhesus c negatief. Gelukkig mocht de baby andere bloedwaarden hebben zijn er genoeg dingen die ze nu kunnen doen om ‘problemen’ bij een volgende zwangerschap te voorkomen. 
Aankomende maandag mogen we weer voor een controle. Onze verloskundige doet bij elke controle ook een gratis pretecho. Ik ben dan 15+3 dus met een beetje geluk weten we het geslacht dan dus ook! 

Yes! Nipt alles goed! Geen reden tot zorgen of vervolgonderzoek ?❤️ 
nu weer lekker genieten en 3 april geslachtsbepaling! Zo leuk allemaal! 

Hallo allemaal,
Wat een nieuwe berichten alweer en wat fijn dat er zoveel goed nieuws is.
Ook hier goed nieuws. Gisteren termijnecho gehad en alles zag er super uit. 1 dag vooruit gezet en dus is nu mijn uitgerekende datum 22 september. Nu de lange zit naar de 20 wekenecho toe 6 mei. Ben benieuwd of ik het geduld kan opbrengen of toch voor een pretecho tussendoor kies.
Hoe doen jullie dat zijn er veel meiden die wachten tot de 20 wekenecho?

Wat een goede uitslagen en echo’s! Super!
Bij ons eerste zwangerschap vonden wij 8 weken te lang, dus pretecho met geslachtsbepaling rond de 16e week. Kostte weinig en we hadden een boel leuke foto’s! 
Nu krijgen we dankzij het ziekenhuis een extra controle in de 16e week.  Geen pretecho. 

Majom wij wachten wel tot de 20 weken echo! Klein mazzeltje: hij staat gepland op 24 april, ben dan nog geen 20 weken maar 19+1. 

Terug
Bovenaan