Uitgerekend September 2019

Hiii allemaal,
Vandaag een prachtig hartje gehoord, kindje lag er perfect voor dus lekker kunnen genieten. Ik vond het zo bijzonder, nog veel meer dan het kindje op een echo zien. Met het geluid wordt het een stuk echter voor mij. Ik moest gelijk huilen, toch weer een ontlading. 
Mijn vriend heeft er een mooi filmpje van gemaakt en die hebben we ook weer met de opa en oma's gedeeld. Ontroering alom. Ik heb echt het gevoel dat ik nu kan gaan genieten :)
Liefs

@minni o wat klinkt dat fijn! Ik mag woensdag naar het hartje luisteren en heb er ook heel veel zin in. Hoor van iedereen dat dat de eerste keer zo’n mooie ervaring is. Mooi om ook van jou te lezen! 
@jlg het trekkende gevoel herken ik niet, misschien komt dat nog ;-)

Weer een goede echo en we weten het geslacht!! 

Tromgeroffel 

het is een meisje!! 

Nu nog 2 weken stilhouden voor vrienden en familie tot de genderreveal. 

[quote quote=10180628]Hallo allemaal, ik heb al een tijdje hier meegelezen, maar nu sluit ik mij graag bij jullie aan. ik ben op 27 sept uitgerekend van ons eerste kindje. Alles gaat heel erg goed, ik heb eigenlijk nergens last van. Zoals wij er nu in staan willen we het geslacht voor ons zelf houden, maar de kans dat ik daar straks anders over denk… is best aanwezig Verder wil ik iedereen een goede zwangerschap toewensen! groetjes![/quote]

jaa dat herken ik heel goed! Ik “moet” nog bellen voor een afspraak om achter het geslacht te komen. En aan de ene kant wil ik het heel graag weten, maar aan de andere kant stel ik het bellen steeds uit ...
schoonouders zouden het wel heel leuk vinden om te weten, alleen wil ik het niet perse voor hun doen ?
Fijne zwangerschap!! ?

Afgelopen woensdag bloed geprikt voor de nipt-test en vandaag een telefoontje gehad. Gelukkig alles goed!! En supersnel de uitslag gehad... ik had eigenlijk verwacht dat ik pas vrijdag iets zou horen, maar dit is alvast 1 zorg minder. ?

Mijn bloed is naar Maastricht gestuurd, heb afgelopen donderdag geprikt. Nu hoop ik natuurlijk dat dat van Jessie daar ook heen is gestuurd :p.

@Appelboompje: informeer goed bij je vliegtuigmaatschappij of je een doktersverklaring nodig hebt wanneer je met 30 weken terugvliegt. Ik vloog ooit met bijna 28 weken terug van Tenerife naar NL. Ik heb toen opgezocht of ik doktersverklaring nodig had. Wad vlgns mij toen vanaf 32 weken oid (is alweer even geleden). Iig.. toen niet aangevraagd en meegenomen. Heenreis ging goed en geen vragen. Terugreis vraagt dame bij incheckbalie of ik zwanger ben en zo ja: hoe ver. Ik trots: 27,5e week! 'Mooi', zegt die dame, 'bij 28 weken had je een doktersverklaring moeten laten zien dat je zwanger bent en mag vliegen..' ? Sta je daar in Spanje..
@JLG: dat je je schaambot voelt heeft o.a. te maken met de verweking van je gewrichten die al is begonnen. Het schaambot bevat een soort tussenstukje (en 2 botdelen)dat ook verweekt zodat er straks meer ruimte is voor het hoofd van de baby die daar langs moet tijdens de bevalling. Het is heel belangrijk goed te blijven voelen. Echte pijn bij het schaambot is een 'no go' voor heel wat sporten en vormen van beweging, omdat het een voorbode kan zijn van bekkeninstabiliteit. Ik wil je niet bang maken, maar krijg je echt klachten aan het schaambot (symfyse) dan is dat een 'rode vlag' en moet je dat echt melden aan je verloskundige. Doordat die verweking al zo vroeg in de zwangerschap begint kun je al redelijk vroeg in de zwangerschap bekkenklachten krijgen en niet pas wanneer je een grote babybuik hebt en dus meer gewicht aan de voorkant.

Terug
Bovenaan