Uitgerekend September 2019

Hallo allemaal,
ik heb al een tijdje hier meegelezen, maar nu sluit ik mij graag bij jullie aan.
ik ben op 27 sept uitgerekend van ons eerste kindje. 
Alles gaat heel erg goed, ik heb eigenlijk nergens last van. 
Zoals wij er nu in staan willen we het geslacht voor ons zelf houden, maar de kans dat ik daar straks anders over denk... is best aanwezig? 
Verder wil ik iedereen een goede zwangerschap toewensen!
groetjes!

6 september uitgerekend voor het lijstje

Morgen mogen we weer voor een check up, ben dan 15+3 en als de kleine wil meewerken hopelijk ook het geslacht! 

Goeieavond,
Ik zie dat ik ook op de lijst sta alleen nog onder de verkeerde naam. Geen idee hoe ik hier me eigen naam kan toepassen inplaats van gebruiker.... ??
Nog eventjes geduld tot 08-04 en dan weten we of het een jongetje of meisje gaat worden. Kan niet wachten! 
Liefs,
Corry

Hebben jullie ook last van een jeukende buik? Ik heb het idee dat m'n huid aan het uitzetten is. Ik gebruik altijd rituals bodycream. Maar het schijnt dat je tegen jeuk beter niet geparfumeerde kunt gebruiken. Iemand tips voor een fijne lotion?

Hoi allemaal,
De afgelopen weken ook veel meegelezen! 
Inmiddels 2 mooie echo’s gehad met 8 en 12 weken en uitgerekend op 25 september van ons eerste kindje.
Gelukkig vallen de kwaaltjes reuze mee, helemaal aan het begin ‘s nachts erge buikpijn gehad (voelde als menstruatiepijn, maar dan veel heviger) en zo kwam ik ook op dit forum. Verder wat sneller moe en gekke eetgewoontes, trek in vet en zuur. 
Vorige week bloed geprikt voor de nipt test en nu wachten op de uitslag. En ook alvast een afspraak gemaakt voor pretecho om het geslacht te bepalen over 2 weken, ben heel benieuwd. Lijkt nu allemaal eindelijk wat minder onwerkelijk te voelen nu we het iedereen verteld hebben.
@mamainsept ben al een tijdje geleden begonnen met Biodermal PCLE olie te smeren, van meerdere mensen die tip gehad. Is wel wat prijzig, maar heel fijn spul en gaat hopelijk ook wat striae voorkomen.
Vond het heel fijn om al een tijdje mee te lezen en wens jullie allemaal een hele fijne en voorspoedige zwangerschap!

Mamainsept; ik gebruik jojoba olie. Voor mijn hele lijf. Geen parfum of andere rotzooi. Huid wordt er super glad en gehydrayeerd door. Plakt niet en trekt mega snel in (althans die ik gebruik van de Tuinen, nu Holland en nog wat geloof ik). 

Wat een boel berichten zijn er weer bij gekomen de laatste tijd! Hier gaat alles lekker door, inmiddels hebben we het bijna aan iedereen verteld. Deze week licht ik mijn collega's in (sommige waar ik een hele nauwe band mee heb weten het al) en dan laten we bij ons het dorp de tamtam verder lekker zijn werk doen (gegarandeerd dat dan binnen een week het hele dorp op de hoogte is hahahaha).
Komende zaterdag moeten we weer naar de VK en dan is het bijna 3 weken geleden dat ik het hartje heb gehoord en de baby gezien heb, toch wel fijn om dan weer even een snelle echo te krijgen. Dan horen we ook of we nog regelmatig terug moeten of verder alles in het ZH gebeurt.
Ik heb de laatste dagen ineens een extra kwaaltje erbij. Als ik een tijdje stilgezeten of gelegen heb en ik sta dan op en ga lopen voel ik een drukkend en trekkerig gevoel in de schaamstreek/liezen. Enig idee wat dit is of herkennen jullie dit? Het voelt soms of het schaambot en het deel daar net onder een beetje beurs is of een beetje drukkend aanvoelt. Kan het lastig omschrijven.
verder nog steeds elke morgen overgeven en nog erg moe. had eigenlijk gehoopt na de 12 weken daar beetje vanaf te komen hahaha Nu maar hopen dat het de komende dagen/weken wat minder wordt.
Merk wel dat ik er nu wat meer van geniet nu ik de 12 weken voorbij ben en ik het aan mensen heb verteld!
Inmiddels trouwens 10 dagen na NIPT prikken (6 werkdagen) en nog niks gehoord. Dus hopelijk snel bericht!

@JLG. Dat van dat trekkende gevoel herken ik wel. Vooral richting het einde van de dag voel ik het meer. Het maakt overigens bij mij niet uit of ik zit, lig of loop. Zullen de banden wel zijn denk ik. 

Terug
Bovenaan