Uitgerekend September 2019

[quote quote=10181237]Mijn bloed is naar Maastricht gestuurd, heb afgelopen donderdag geprikt. Nu hoop ik natuurlijk dat dat van Jessie daar ook heen is gestuurd :p.[/quote]
Die van mij is ook naar Maastricht maar vandaag werkdag 7 (dag 11 totaal) en nog niks gehoord. Begin nu wel beetje zenuwachtig te worden. Maar ga hopen dat ik vandaag wat hoor en anders bekijk ik t wel van dag tot dag. Er zit niks anders op dan afwachten haha

[quote quote=10181221]Jessie-x: waar is jouw bloed heen gestuurd? Mijne naar de vumc, donderdag bloed geprikt dus verwacht dat ik ook nog wel moet wachten haha.[/quote]
Oeh.. ik weet het niet helemaal zeker meer, maar kan het EMC zijn? In ieder geval iets met die letters, sorry ?

Ik ben morgen 14 weken zwanger en ik begin nu een klein beetje het gevoel te krijgen dat ik een soort spierpijn in mijn buik krijg... zal ik dan toch redelijk vroeg een buikje beginnen te krijgen of heb ik gewoon te druk gedaan in mijn slaap? ? echt een beetje onwennig dat je nu stilstaat bij alles wat je voelt in je buik 
ik hoorde van mijn leidinggevende dat ik een zwangerschapsverklaring in moet leveren. Persoonlijk heb ik hier nog nooit van gehoord maar misschien jullie wel? En zo niet: misschien een tip om met jullie werkgever over te hebben. ?

@Jesse: ik kreeg de verklaring automatisch van de verloskundige. Je uitgerekende datum staat erop. Je werkgever kan dan je verlofdagen uitrekenen.
Ik ben vandaag 15 weken. Gisteren voelde ik een raar kriebeltje bij m'n navel. Gisterenavond tijdens de controle zei de verloskundige dat dat het kindje kan zijn. Hij was ook weer zo druk aan het doen. We hoorden het hartje amper door alle stoten :p het wordt steeds echter allemaal!

Éindelijk kan ik zeggen dat ik sinds een paar dagen niet meer zo extreem moe en futloos ben!?  Ik denk al een paar dagen dat ik iets voel 'zwemmen' in mijn buik , heel grappig gevoel en nu word het allemaal wat echter en kan ik gaan genieten! 2 april pas weer een afspraak bij de VK, het blijft spannend en ik merk echt dat ik nu in de derde zwangerschap me drukker en angstiger voel dan in de eerdere zwangerschappen.. meer mama's hier last van toevallig??

Wat fijn, Nolaatje!
Wij hebben 3 april weer een afspraak staan bij de vk. Ben dan 15 weken.
Week erna staat de pretecho gepland. Superleuk dat Mn broertje mee gaat! Hij had gelijk vrij genomen ?

Terug
Bovenaan