Zo wat een heerlijke dagbesteding om de berichtjes terug te lezen. Kwamen een paar goede tips/ onderwerpen voorbij die ik mee neem in me overwegingen.
Grappig al die verschillende verhalen en hoe iedereen lekker zijn eigen ding doet. Ik las iemand die minimalistisch is en ik kan me daar ook erg in vinden. Nog niet veel gekocht omdat wij zoveel kunnen lenen van mensen om ons heen en de andere dingen hopen we zo veel mogelijk 2e hands te scoren. Wij zijn in beide familie de laatste die een kindje verwachten dus de spullen vliegen ons om de oren

wij krijgen een co- sleeper, box en badje te leen. En kinderwagen krijgen we van onze ouders.
Ik had gehoopt na de 12 weken grens meer te kunnen ontspannen maar sinds deze week in de stress omdat ik nooit waterpokken heb gehad of vijfde ziekte gebeuren. Al 32 jaar weet ik het te ontlopen maar zal je net zien; mijn nichtjes zijn nu ziek geworden en ik heb ze natuurlijk kort daarvoor gezien. Verloskundige heeft wel echt alles tot op het bot netjes uitgezocht in overleg met het RIVM en GGD. Gister bloed geprikt om te kijken of ik de vijfde ziekte onder de leden heb en waterpokken is helaas afwachten. Dus ik ben weer terug af qua zorgen en doom scenario's

Daarnaast moet ik me tot nu toe elke week ziek melden op werk vanwege migraineaanvallen, spugen, extreme vermoeidheid, veel hoofdpijn en vorige week griep.
Er zijn echt wel momentjes dat ik geniet. Zeker als ik me buikje zie groeien en op de echo's een trappelend kindje zie. Maar tot nu toe is het eigenlijk vooral afzien en veel zorgen en ziek zijn.
Ik leef nu toe naar de 20 weken.