Uitgerekend September 2019

Wat leuk die meisjes! Bij ons precies hetzelfde, iedereen dacht een jongetje en wij zelf ook.. zeker omdat alle bakerpraatjes klopten.
Maar afgelopen week een pretecho gehad en het was overduidelijk een meisje! ?
Zo fijn om het eindelijk te weten, maakt het toch weer een stukje echter om te weten dat we een dochtertje krijgen. En maakt het kleertjes shoppen ineens een stuk leuker!

Wat een ontzettend leuke berichten allemaal zeg! En wat gaat het dan ineens snel he...
Vrijdag een echo gehad omdat wij graag wilde weten wat het zou worden. Op de verjaardag van mijn vriend. En net als bij vele: bakerpraatjes zeggen jongen maar het wordt een: meisje!!!
Och... ik heb mij zo een zorgen gemaakt omdat wij met 11w6d de laatste echo hadden en nu weer met 15w2d. Het hartje hebben we gehoord en klonk allemaal mooi! Over twee weekjes weer hartje luisteren en daarna de 20 weken echo ??

Zijn hier trouwens dames die hun zwangerschap hebben gedeeld op Facebook/Instagram? 
Iedereen in onze omgeving weet het al maar vorige week bedacht ik mij ineens dat het bijna 1 april is..... dus ik heb met mijn vriend bedacht dat het dan wel leuk is om op facebook te zetten ?

Wat een hoop meiden worden er verwacht, leuk joh! Wij wachten tot de 20 weken echo 23 april of ze het kunnen zien. Denken zelf ook een meisje maar dat zegt dus echt niets zoals ik van jullie kan lezen ;-) we hebben gisteren de babykamer gekocht en de wandelwagen staat al klaar op zolder Haha beter te vroeg dan te laat.. ben nog steeds verkouden, moe, hoesten, ben zo blij als ik me weer beter voel. Geniet wel enorm van Mn buikje :). Ik heb het wel op Facebook gedeeld jessie, had een krijtbordje met daarop geschreven; beschuit met muisjes in september. En daarnaast een lief knuffeltje. 

Volgens mij krijgen de meeste een meisje super leuk! Ben wel benieuwd wat wij krijgen dat zien we lekker in september:)
Hebben jullie al de namen ik vindt het erg lastig allemaal we verschillen wel een beetje kwa smaak wel houden we van stoere namen ook voor een meisje maar we hebben nog niks concreet. 
Jessie wij hebben het toevallig vandaag bekend gemaakt had een leuke foto gemaakt van mij met de kinderwagen. Wel leuk om al die reacties te lezen. 
Morgen ben ik 18 weken en de week erna op de vrijdag hebben we de 20 weken echo zo zin om de kleine weer te zien.
Van de week gaan we het behang en de babykamer bestellen.
Voor de gene die al bij babypark de kamertje heeft besteld. Hoe zit het met betalen? Betaal je gelijk of een deel voor en een deel erna? 

Inderdaad veel meisjes. Leuk hoor! Het lijkt me met kleertjes kopen wel lastig als je het niet wilt weten. Maar wel een leuke verassing.
Wij hebben zaterdag de babykamer uitgezocht bij babydump. Met lekker veel korting. Ik vond het erg vriendelijk personeel wat overal verstand van had. En we hoeven pas te betalen bij levering. Zelfs als we alles in elkaar hebben gezet en het gaat mis met de zwangerschap, komen ze het nog ophalen. Aanrader dus!

Hé Lovesept, leuk dat je gaat afwachten wat het wordt, respect voor je geduld ?
Wij hebben inmiddels een naam bedacht waar we allebei heel enthousiast over zijn, ben wel al 3 maanden bijna dagelijks babynamen sites aan het doorstruinen. Nu gaan we deze naam uittesten en kijken of we 'm niet zat worden, haha. Het is een stoere naam, maar wel een beetje raar. Dus ja... Spannend ☺️
En Juffielies wat duurt die verkoudheid lang zeg! Hopelijk voel je je snel beter. 
Dit weekend hebben wij een grote ladekast gekocht en neergezet om als commode te gebruiken. Heb het eerste babypakje dat we gekregen hebben opgevouwen erin gelegd. Voel me al heel erg moeder eigenlijk, jullie? 

Hallo! 

Ik ben nu op dit moment 14+4 weken zwanger van mijn derde kindje. Ben 26september uitgerekend zo uit mijn hoofd (ik hen deze zwangerschap heel veel last van vergeetachtigheid  van de kleinste dingen)! 
Ik ben er vorige week achter gekomen dat het een jongentje word. Ik heb al 2 heerlijke meiden van 8 en bijna 6! Nadat ik het geslacht wist Heb ik het ze op een speciale manier verteld. Had een doos versierd met daarin blauwe Ballonen met tekst en witte Ballonen erin. Ze waren ontzettend blij en trots toen ze de doos eenmaal wisten uit te pakken hahaha !  Verheug me ontzettend erop en tot nu toe wat te zien is op de echo gaat alles goed! Heb alleen een placenta die op dit moment dicht bij de uitgang ligt maar de echocopiste vertelde me dat dit vaak met de groeiende baarmoeder omhoog getrokken word. 

Deze zwangerschap is heel intens. Ben heel moe geweest , spuugde bijna alles uit wat ik at en nog steeds zo nu en dan. Zeer vergeetachtig over de meest keine dingentjes. Heb al blaasontsteking gehad en daarnaast een schimmelinfectie hahaha. Kortom 1 grote chaos maar het is het allemaal waard! Verheug me nu vooral op het genieten van de zwangerschap en nog genieten met me 2 grote meiden alleen voordat ze de aandacht moeten delen ( wat ze niet erg vinden haha ze kijken er erg naar uit ! ). Wij zijn iedergeval heel gelukkig! 

Iedereen heel erg gefeliciteerd en een gezonde en mooie zwangerschap toegewenst!
Liefs.

Terug
Bovenaan