Als je budget niet te breed is dan zou ik zeggen dat een wiegje niet noodzakelijk is! Wij waren eigenlijk in eerste instantie ook van plan om haar een paar maanden bij ons op de kamer te laten slapen. Daarom hadden wij ook een wiegje aangeschaft, maar na 2,5 maand sliep ze al meteen 12 uur achter elkaar en toen hebben we haar meteen op haar eigen kamertje/ledikantje gelegd. Al moet ik wel zeggen dat ik in die periode de cosleeper wel heel fijn vond met borstvoeden etc. En vanaf 10 weken al 12 uur doorslapen is wel heel erg luxe en vaak een uitzondering geloof ik! Misschien dat je het wiegje kan lenen voor die korte periode?
En voor de “dat-regel-ik-nog-wel-joh-komt-goed” mommys onder ons zoals ik.... regel zsm de kraamzorg als je dat nog niet gedaan hebt!! Ik was weer lekker eigenwijs en heb zojuist 7(!) kraambureaus moeten bellen tot er eindelijk een bureau plek had voor de maand september
En voor de “dat-regel-ik-nog-wel-joh-komt-goed” mommys onder ons zoals ik.... regel zsm de kraamzorg als je dat nog niet gedaan hebt!! Ik was weer lekker eigenwijs en heb zojuist 7(!) kraambureaus moeten bellen tot er eindelijk een bureau plek had voor de maand september