Uitgerekend September 2019

Als je budget niet te breed is dan zou ik zeggen dat een wiegje niet noodzakelijk is! Wij waren eigenlijk in eerste instantie ook van plan om haar een paar maanden bij ons op de kamer te laten slapen. Daarom hadden wij ook een wiegje aangeschaft, maar na 2,5 maand sliep ze al meteen 12 uur achter elkaar en toen hebben we haar meteen op haar eigen kamertje/ledikantje gelegd. Al moet ik wel zeggen dat ik in die periode de cosleeper wel heel fijn vond met borstvoeden etc. En vanaf 10 weken al 12 uur doorslapen is wel heel erg luxe en vaak een uitzondering geloof ik! Misschien dat je het wiegje kan lenen voor die korte periode? 
En voor de “dat-regel-ik-nog-wel-joh-komt-goed” mommys onder ons zoals ik.... regel zsm de kraamzorg als je dat nog niet gedaan hebt!! Ik was weer lekker eigenwijs en heb zojuist 7(!) kraambureaus moeten bellen tot er eindelijk een bureau plek had voor de maand september

JJsept: ik word straks gebeld voor kennismaking zal het nog even benadrukken haha. 
Ik loop tegen het feit van kinderopvang aan. Zo onderschat. Vind het ook vervelend want we weten nog niet precies welke dagen. Nou me optie 1 en 2 hadden in januari/februari al geen plek meer zo balen! 

Leuk om hier weer te lezen. Begin nu ook echt een buikje te krijgen. die rugpijn en het gevoel van menstruatiekrampen herken ik wel! Ook een soort trekkerig gevoel naar mijn vagina. 
Daarbij word ik echt ontzettend moe van een flinke verkoudheid. Vorige week keelpijn en stem weg, nu is daar een hoest voor in de plaats gekomen. Iemand een gouden tip? Vanavond maar eens lekker stomen in bad! 

Vandaag lekker geshopt !! Babykamer + kinderwagen en de box gratis erbij ? ( goede kortingen bij babydump! )
ik voel haar ook sinds 2 dagen wat is dit een heerlijk gevoel.. wel heel veel last van mijn banden zooo wat kan dat zeer doen zeg !! Maandag 18 weken ?

Wij zijn vandaag bij dr papa geweest in Adam! Wat een aanrader 20 minuten echo gehad. Het is een meisje! 
Hij heeft 80% van de 20 weken echo al gedaan. Geen klomp voetjes, geen hazenlip, geen open ruggetje, hart op de juiste plaats, hartkamers in orde, aorta, geen vocht op rare plekken, dr blaas was gevuld, ze kon slikken, die nieren werken! Kortom ik zit letterlijk op de roze wolk! 
Voor de gene die de financiële mogelijkheden hebben om erheen te gaan. Prachtige ervaring! Zoveel kennis en kunde.

Alweer 17 weken wat vliegt de tijd! Afgelopen donderdagavond de pretecho gehad en helaas wilde onze kleine niet mee werken. Vanmorgen konden we terug komen en nu wilde ze wel mee werken. We krijgen een MEISJE!! ❤️❤️ Helemaal happy! Mijn man moest even omschakelen iedereen om ons heen zei dat we een jongetje zouden krijgen en mijn man was er ook heilig van overtuigd. Dus voor hem was het wel even slikken dat het een meisje is. 
We hebben afgelopen week ook wat dingetjes geshopt bij Prenetal. Super fijn die aanbiedingen!! Wij hebben de babykamer ook via marktplaats gekocht zag er nog als nieuw uit!!
Verder hebben wij ook geen budget maar proberen wel zoveel mogelijk op aanbiedingen te letten! 

Herkenbaar Sanne was bij ons ook zo. Vooral als je naar die bakerpraatjes kijkt klopte alles bij mij met een jongen haha. Iedereen om ons heen dacht het ook. Blijft een ding vaders die een zoon graag willen haha! 

Ah wat leuk Anemoontje en SanneSept een meisje!! Geweldig toch. En fijn Anemoontje dat alles er zo goed uit zag. Wij hebben morgen onze geslachtsecho en heb er zooveel zin in ? Ik denk een jongetje, mijn vriend een meisje. Scheelt dat dus 1 van ons tweeën gelijk krijgt, haha. Ik hoop dat ze bij ons ook een beetje wil kijken (voor wat ze kan zien) of het er goed uit ziet, maar ze benadrukte wel heel erg de vorige keer dat dit geen medische echo is. Maarja, kan het altijd vragen ?

Terug
Bovenaan