Uitgerekend September 2019

Wauw, wat een hoeveelheid meisjes zeg! Leuk nieuws allemaal. Ik ga dit weekend lekker de lijst bijwerken. Ook wat nieuwe mensen in de groep, welkom! 
Voor ons is het aftellen naar de 20-weken echo, aankomende woensdag begin van de avond. Ik vind het nu behoorlijk spannend worden moet ik toegeven. Ik heb wel oprecht een heel goed gevoel hoor, maar het is toch best een ding. Ik las dat het een goede 40 minuten in beslag neemt.
Ik voel onze kleine jongen nog niet maar ben wel echt aan het aftellen tot dat moment. Lijkt me heerlijk!

Lovesept wij hebben bij babypark besteld en je kon kiezen; direct alles betalen, de helft betalen of nog niets betalen. Ideaal dus!
Minni; ja ik word ook goed moe van mezelf. Heb nu maar hot coldrex gekocht, in de hoop dat dat helpt. ‘Zucht’ 

Oh ja en over de namen; we hebben 3 meisjes en 2 jongens namen die we hartstikke leuk vinden. Er zijn ook veel goede vriendinnen/vrienden van ons zwanger dus willen ook wel wat namen achter de hand hebben ;-) 

Hebben jullie al bandenpijn gehad? Ik kreeg het vorige week ineens en vandaag weer. Jeetje, wat gevoelig zeg... moest er echt even een paar tellen van bijkomen 
Het begint zeurderig en ineens krijg ik felle steken links of rechts.. 

Jessie-x-, ja ik heb er vorige week ook al wat last van gehad. Heb gewoon wat rustiger aan gedaan en moet zeggen dat dat wel hielp. De tweede helft van de week nergens meer last van gehad. 

Wat leuk dat er zoveel meisjes komen! Ik voel precies hetzelfde aankomen.. Veel bakerpraatjes en het zal uiteindelijk wel een meisje zijn haha
Woensdag weer naar de verloskundige en naar het hartje luisteren. Die dag is ook m’n man jarig, dus hij hoopt dat we toch een echo gaan maken, als cadeautje voor hem. Bij het maken van de afspraak hebben ze het er speciaal bij vermeld dat de papa jarig is die dag. We zullen zien of  we een echo krijgen en zo dus achter het geslacht komen. Zou wel een leuk verjaardagskado zijn.
Anders moeten we een weekje wachten tot de pretecho :)

Jessie-x, heb ontzettende last van mijn banden en groeiende baarmoeder. Na mijn werk moet ik echt plat en als ik heb gezeten of gelegen moet ik echt langzaam weer overeind komen! Om 7 uur word ik wakker en ga dan een rondje lopen, want dan doet het zo’n pijn in mijn liezen en onder mijn navel dat ik er niet meer van kan slapen.
Mientjee! Ik ben zooo benieuwd, je hebt vandaag geslachtsecho gehad toch? 
Wij woensdag! Kan echt niet meer wachten zo spannend! Ook echt blij om de kleine weer even te kunnen zien!

@Anemoontje, wat leuk bij dr papa!! Ik ga pas bij 27 weken naar hem toe dus even wachten :l Is hij net zo leuk als iedereen zegt?!

Terug
Bovenaan