Uitgerekend September 2019

Hoi allemaal,Ben nieuw, maar wil me graag toch melden hier!In oktober 2018 gestopt met de pil na 17 jaar (ben nu 33) in de hoop in 2019 zwanger te zijn van eerste kindje.op 2 december bleek ik al zwanger te zijn, helaas op 5 december ging het mis. Na een week verdriet en 9 dagen vloeien de draad weer opgepakt, cyclus afgewacht tot ik weer info zou worden.Dit gebeurde netjes op dag 28, maar na 2 dagen stopte dit weer. Na paar dagen geen vloeien, gisteren toch getest en was heel duidelijk positief.Mijn man is helemaal overtuigd dat het raak is! Zelf ben ik heel voorzichtig, ben heel bang dat het niet goed is, heb niet veel vertrouwen erin. De huisarts gebeld, donderdag bij hem een test en een afspraak maken voor een echo om te kijken hoe de situatie is. Ben heel nerveus!Ik hoop heeeel erg dat ik echt zwanger ben en dag het dit keer niet fout gaat.Liefs, Margreet

Oei.. twee inderdaad.. misschien wordt iemand hier wel verrast met een echo met tweeling!Welkom Margreet! Kan me voorstellen dat het heel spannend is! En ook even kijken hoe ver je daadwerkelijk bent! Groet,Eefje

@Eefje, heeft ook wel een heel leuke kant dat nr 3 later komt, dan heb je echt weer even alle tijd voor deze kleine. En super stoer, twee grote zussen :) @Lovesept, haha, nou dat zou wel even schrikken zijn! Mijn schoonzus verwacht ieder moment een tweeling dus wordt al druk zat in de familie :) Het zullen wel mijn darmen zijn, ook al behoorlijk wat gerommel.  @Margreet, gefeliciteerd! 

[quote quote=10152319]Welkom Margreet! Kan me voorstellen dat het heel spannend is! En ook even kijken hoe ver je daadwerkelijk bent! Groet, Eefje[/quote]Ja volgens de huisarts zijn er meerdere scenario's, dus ben heel benieuwd.
Heb wel echt last van kwaaltjes, opgeblazen buik, gevoelige maag en enorm moe, dus het lijkt toch wel echt te zijn... Duimen! 

Ik sluit mij ook aan! Op oudjaarsavond een test gedaan omdat mijn ongesteldheid uitbleef. Hierop was een bijna onzichtbaar streepje te zien waardoor ik en mijn partner dachten dat hij negatief was. Omdat ik op dat moment ook de griep flink te pakken had dachten we dat hierdoor mijn ongesteldheid wat was uitgesteld. Toen ik op 3 januari nogsteeds niet ongesteld was, heb ik nog een test gedaan. Deze was heel duidelijk positief! Mijn vriend en ik hebben eerlijk gezegd de laatste dagen erg aan het idee moeten wennen, omdat het niet gepland was. Toch houd ik nu al met heel mijn hart van mijn sesamzaadje!! Ik ben rond 9 september uitgerekend!! Zo spannend allemaal.

Hallo ik ben een mama van 25 die gister positief getest heeft met clearblue 3+ het was niet gepland en zeer onverwachts. Ik weet niet hoelang ik al zwanger ben. We zijn natuurlijk blij met ons wondertje. Dit word ons derde kindje! Word er nog een facebook Pagina aangemaakt? Groetjes

[quote quote=10152427]Hallo ik ben een mama van 25 die gister positief getest heeft met clearblue 3+ het was niet gepland en zeer onverwachts. Ik weet niet hoelang ik al zwanger ben. We zijn natuurlijk blij met ons wondertje. Dit word ons derde kindje! Word er nog een facebook Pagina aangemaakt? Groetjes[/quote]Als je terug scrolt zie je staan wat je moet doen om in de Facebook pagina te komen :) 

Gefeliciteerd allemaal!Ik sluit me graag aan! Afgelopen zondag positief getest op de verjaardag van mijn man: hoe mooi kan het zijn! Nu hopen dat alles goed blijft gaan.

Terug
Bovenaan