Uitgerekend September 2019

Haai September mama’s, Ik ben J en ik ben er achter gekomen dat ik al 7 weken zwanger ben. Wij zijn super blij en gelukkig. Het is allemaal nog zo pril en spannend. Gelukkig mag ik 21 Januari een Echo maken en 22 januari afspraak bij verloskundige. Ik voel me over het algemeen goed alleen moe en verkouden. Het lijkt me leuk om met jullie te kletsen in de Facebook groep. @nienke ik heb je een verzoek gestuurd. Ik ben trouwens 21 jaar. Groetjes x??‍♀️

Nog niet vergeetachtig maar wel al zo’n zwangere buik gevoel, echt al zichtbaar ook. En ben pas 5 weken! Dat kan toch niet?!@Eefje, jij ook? Zal het eraan liggen dat het de derde is?! Gaat hier verder goed trouwens. Vandaag geen bloedverlies gelukkig. 

Hier ook nog niet vergeetachtig.. ?Ook nog geen buikje Valerie.. Kunnen ook je darmen zijn he. Leeftijdsverschil was niet zo gepland. Achteraf gezien misschien toch eerder voor derde moeten gaan, aan andere kant was ik er nog niet klaar voor. Dat er nu derde komt is toch iets van de laatste tijd dar we ervoor wilden gaan. Zie ook de nadelen, mijn 2 meiden spelen heel veel met elkaar. Dit kindje zal veel alleen zijn. Straks ook zussen uit huis. Aan andere kant ken ik het leeftijdsverschil in eigen familie en dat is ook goedgekomen (net als bij jullie lovesept).Ik vind het wel heel leuk om het weer een beetje 'voor het eerst' mee te maken omdat het al weer zolang geleden is. Groet, Eefje 

Misschien zijn het er wel 2 valerie omdat je het zo snel ziet. Ik zie nog niks maar ben ook iets steviger dus kan wat later gebeuren mijn borsten zijn wel al een stukje groter geworden.@eefje mijn ouders kozen er ook niet bewust voor maar mijn oudere zussen vonden het geweldig om mij op sleeptouw mee te nemen en mijn moeder te helpen misschien is dat bij jou meiden ook zo

Terug
Bovenaan