Uitgerekend September 2019

Gefeliciteerd allemaal, ook ik heb vandaag een positieve test in handen gekregen! Zo erg naar dit moment uit gekeken en ik vind het nu eigenlijk alleen nog maar spannender! 

Wat leuk om alle verhalen te lezen. Ik kan me aansluiten bij een paar. Ook zeer onverwacht maar zeket wel welkom. Ik heb 30 januari eerste echo. Alleen ook last van dat er al een buikje komt lijkt het. S avonds ook veel last van mn buik en rug, vooral snachts (daarna zit ik half uur op wc) heel vervelend. Mn broertje en zusjes zijn een 3ling, zou ik een meerling kunnen hebben? Ik ben nu 5 week zwanger haha.Het is fijn om even mn ei kwijt te kunnen hiet! :) 

Gefeliciteerd allemaal.@lovesept bij mij begint het vergeten ook al. Hoop dat dat snel wat beter wordt.Morgen ben ik 5 weken. Het besef begint nu wel een beetje te komen ondanks dat ik eigenlijk nog niet echt kwaaltjes heb. alleen wat moe en af en toe wat krampjes. Ohja,, wel enorm gevoelige borsten.Gebruiken jullie ook smeerseltjes voor je buik/borsten/heupen?

Wat leuk om te zien dat er steeds meer bijkomen :)!!!Even een vraagje... Hebben jullie het ook zo koud? Brrrrr!Slaap nu zelfs met een warme pittenzak.

[quote quote=10152553]Wat leuk om te zien dat er steeds meer bijkomen :)!!! Even een vraagje… Hebben jullie het ook zo koud? Brrrrr! Slaap nu zelfs met een warme pittenzak.[/quote]Jazeker! Heel koud.  Gister liep ik met mijn jas in huis, lijk wel gek!?

Gefeliciteerd nieuwkomers! Ik heb het ook mega koud! Kan me van de vorige keren juist herinneren dat ik het steeds warm had. Maar zal wel later zijn, als het kindje groter is. 

Hoi dames, Niet koud.. niet vergeetachtig.. geen buikje.. (nog) niet extra moe, het veel moeten plassen lijkt ook weer minder en vandaag ook geen steekjes in voorgevel of kropgevoel in keel.. het lijkt vandaag wel of ik helemaal niet zwanger ben! Dan denk ik.. groeit daar echt iets van binnen? ?Het is nog pril allemaal natuurlijk.. maar toch.Groet,Eef

Kan iemand mij de link sturen van Nienke haar account op fb want er staan veel nienkes op weet niet precies welke het is. Groetjes!

Terug
Bovenaan