Uitgerekend September 2019

Gefeliciteerd @hoopjegelukIk moet zelf ook nog wachten tot 28 januari. Echt aan t bedenken hoe ik dat ga doen. Veel te ongeduldig...

Vanmorgen bij de dokter geweest, urinetest was positief, maar daar kon nog niet duidelijk gemaakt worden of het een nieuwe zwangerschap is, of nog hormonen van de miskraam.
Direct bij verloskundige een echo gehad, er was niets meer van de miskraam te zien, wel een verdikking van slijmvlies in de baarmoeder, maar verder kon er niet echt iets verteld worden. Als het een nieuwe zwangerschap is, is het nu nog maar 2,5 week.
22 januari moeten we terug komen voor een echo en hopelijk kunnen we dan wel iets zien en weten we zeker of het om een nieuwe zwangerschap gaat. De verloskundige (en mijn man ook) is positief en denkt dat dit het geval is omdat de test zo duidelijk was, maar ik vind het echt heel spannend en kan nog niet echt blij zijn. 
Komende 2 weken gaan heel lang duren vrees ik...

Snap dat het verschrikkelijk spannend is maar komt vast goed. Als de verloskundige en je man positief zien dan zullen wij dat ook voor je zijn. 
Ik heb morgen mijn intake vind het toch wel spannend dan wordt het wat echter en volgende week donderdag de echo zo benieuwd kan niet wachten. 

Morgen 6 weken zwanger. 
Ik heb het juist ontzettend heet, met name 's nachts. 
In week 4 en 5 veel last van pijnlijke borsten, hoofdpijn, krampen in m'n onderbuik. 
Deze week valt dat allemaal in het niet door misselijkheid die iedere dag erger wordt. Ik probeer m'n werk te doen zonder dat mensen iets merken, maar dat is toch wel lastig. Gelukkig na vrijdag twee weken vakantie en in die twee weken de eerste echo. Als we een kloppend hartje hebben gezien vind ik het minder erg als mensen er achterkomen. 

Hier afgelopen zaterdag positief getest en waarschijnlijk 14 september uitgerekend. Super spannend! Heb de vk nog niet gebeld, ben bang dat het nog misgaat?. 
Wat betreft kwaaltjes heb ik vooral erg last van Mn darmen en ben vergeetachtig. 
Allemaal veel succes met het wachten op de eerste echo en onzekerheid. Probeer ook te genieten van het prille leventje!

Wow, wat hebben sommigen de echo al vroeg! @Valerie jij al met 6,5e week? Ik heb zelf de afspraak staan voor 1 februari. Dan ben ik rond de 9 weken. De dagen gaan langzaam...
@Marge: wat spannend allemaal zeg!
Als ik me zo blijf voelen als nu dan teken ik ervoor.. maar uit ervaring weet ik dat vanaf week 6-7 de vermoeidheid en misselijkheid kwamen. @Valerie: wat fijn dat jij het eerste trimester toen niets had! Toen helemaal niet misselijk geweest? Ik kreeg bij de eerste ook pas op de helft een lichte bolling. Ik zit fysiek nu sterker in mijn vel, dus zal mij benieuwen wanneer het buikje komt (alles is okee). Ben iig vanochtend nog wezen interval trainen op de hardloopbaan.. ?.. maar op gegeven moment voelde ik mijn baarmoeder wel iets dus ben niet voluit gegaan. Even aftasten de komende weken of en hoe lang ik kan blijven rennen. Hoe is dat bij jullie met sporten en bewegen? Als ik niet meer kan/ga hardlopen ga ik extra wandelen en fietsen. Ik wil wel graag fit blijven. 
Iedereen verder ook gefeliciteerd!
Groet,
Eef

Hai! Vandaag in week 6 beland. Hád kwaaltjes zoals zere tepels en krampen maar sinds een paar dagen eigenlijk niet of nauwelijks. Wel sterk ruikende urine. Morgen komt MvM, toch een beetje zenuwachtig voor de test (hoewel nog geen druppel gebloed..) 
ik vraag me af of het nog wel aan het groeien is. Echo duurt nog zo lang! 
Qua plaatsen van de flessen voor MvM kan dat ook op een andere plek in jouw dorp of stad. Bij mij kan het ook niet thuis namelijk. 
Kan ik ergens aan merken dat er iets in mij groeit? Lees hier kwaaltjes beginnend in werk 4 of pas in week 7. Dat stelt mij enigszins gerust. 

Hi allemaal! Ik ben nieuw hier :). Ik had op 26-12 (tweede kerstdag) een positieve test in mijn handen. Een enorme verrassing omdat het de eerste maand was dat we gingen proberen. Gister ging de zesde week in en 21-1 eerste afspraak bij de verloskundige. Ben constant wel heel zenuwachtig en wil zo graag dat alles goed is / blijft gaan. Stiekem wil ik iedere dag wel een test doen (herkent iemand dit ;-)?). Vanavond MvM over de vloer dus dat is toch ook weer een test. Uitgerekend op 4 september!

Terug
Bovenaan