Uitgerekend September 2019

Ik had het idee dat het protocol van de echoscopiste is dat ze geen uitspraken mag doen. Het bleef heel oppervlakkig. Ik ga zo de verloskundige bellen, maar meer om er druk achter te zetten dat we zo spoedig mogelijk terecht kunnen. Zij maken blijkbaar die afspraak voor je!? Deze slapen loze nachten, geen concentratie, niets naar binnen krijgen qua eten doet niemand goed.. soms lijkt onzekerheid nog erger dan de werkelijkheid.

Anemoontje wat ontzettend rot om te horen! Ik kan me niet voorstellen hoe je je nu voelt. Ze mogen dan inderdaad niets zeggen (het is een vriendin van mij ook overkomen). In het geval dat ze er naast zitten bijvoorbeeld, dat het iets is dat te verhelpen is of omdat het nog niet duidelijk is. Hopelijk kan je VK toch iets zeggen waar het mee te maken heeft. Ik hoop enorm op het beste voor je en dat je maar snel terecht kan in het ziekenhuis. Sterkte!!

Oh nee, wat onzeker en rot voor jullie anemoontje. Was er een omslag op een bepaald punt of in t algemeen?
onze echoscopiste zei wel dat als ze iets zag er meteen een afspraak in (voor ons) Maastricht gemaakt zou worden en dat dit vaak niet dezelfde dag was, maar wel nog in die week.
Ook lees en hoor ik veel dat ze iets denken te zien en dat het uiteindelijk meevalt of niets is, ik hoop dit met heel mijn hart ook voor jullie ?❤️
heeeel veel succes en sterkte met het vervolgonderzoek!

Jemig wat zullen jullie geschrokken zijn. Kan me voorstellen dat je hoofd nu overuren maakt en je emoties alle kanten op schieten met deze onzekerheid. 
Hoop dat je gauw terecht kan in het ziekenhuis. Heel veel sterkte!?

Oh Anemoontje, ik krijg meteen kippenvel. Ik hoop zo voor je dat alles mee valt en dat de echoscopiste er naast zit, wat ze ook heeft gezien. Hopelijk kan de verloskundige je wat meer vertellen of in ieder geval druk achter de afspraak in het ziekenhuis zetten.
Heeft het iets te maken met het feit dat je niks voelt nog? Ik voel namelijk ook bar weinig nog, of ik denk dat niks is. Voel namelijk wel vaak gerommel in m’n buik maar denk eigenlijk iedere keer dat het m’n darmen zijn.

@AvdS hoe ver ben je nu? Ik voelde pas voor het eerst iets met 21+4 terwijl mijn placenta netjes achter ligt en ik een goede 20-weken echo had. Waarschijnlijk ligt je baby met de rug naar je buik. Je moet je daar niet te zenuwachtig over maken, het merendeel voelt de eerste pas tussen de 20-24 weken volgens mijn verloskundige.

@MariekeSep ik ben vandaag precies 19 weken. Heb volgende week woensdag de 20-wekenecho. Misschien maak ik me wel druk om niets, maar vind het zo lang duren ??

Terug
Bovenaan