Uitgerekend September 2019

Hallo dames
Ik heb as donderdag nog een check bij de verloskundige en 10mei mn 20 weken echo. Ik ben dan 20w en 2d. Wij willen ook niet weten wat het wordt. Maar hebben al wel de namen voor als het een meisje of jongen wordt. Ik heb het idee dat ik het kindje nog niet bewust voel. Maar als ik er over nadenk voel ik het wel degelijk soort krampjes /steken die echt maar paar seconde duren. Verder had ik van de week zn buikpijn dat ik de verloskundige gebeld heb. Gelukkig denkt zij aan bandenpijn door de groei.. Dus maak mezelf ook gekker dan nodig is.
Verder gaan wij eind deze maand nog verhuizen, en moeten we verbouwen. Hopelijk is het huis begin september klaar hahah. En kan ik dan genieten in ons nieuwe huis en mag de kleine snel komen.
Iedereen nog veel succes met de zwangerschap. Hopelijk allemaal blijft het bij ieder goed gaan!
Liefs

Hé Anemoontje wat ontzettend naar voor jullie. Die onzekerheid is vreselijk. Hopelijk kunnen jullie spoedig terecht. 
Kan me voorstellen dat je op zo'n moment niet gelijk de juiste vragen stelt, ik bedoel je bent misschien gewoon even in shock! Zeker als de echoscopiste niet echt toegankelijk is... 
Veel sterkte en liefs en ik hoop ook heel erg dat het meevalt of goed wat aan te doen is. X

Bedankt voor alle lieve berichtjes erg fijn die steun. Ik werd vandaag gebeld en we konden 12:30 terecht voor een uitgebreide echo. Kwam daar terecht bij de verloskundige iets niet goed gegaan, maar de wanhoop werd gezien dus er is een arts bij gehaald die dus met minder goed apparatuur wel even voor ons wilde kijken. 
Blijkbaar heeft ze dus een long afwijking waardoor haar organen naar de rechterkant van de borstkas worden geduwd. Verder is het nog allemaal erg lastig te zien op minder apparatuur. Haar linkerlong zit sowieso vol cystes en er is nog een donkere onverklaarbare  plek die hij morgen wel kan zien. Kortom, iets meer duidelijkheid maar morgen weten we pas echt hoe en wat. Hij denkt alvast na over een plan want we belanden wel in het AMC ook ivm nog een vruchtwaterpunctie etc.
Vond het wel goed dat de echoscopiste iets Op heeft gemerkt, maar ik heb haar er niet over gehoord dat bijvoorbeeld het hart aan de verkeerde kant zit. Erg vreemd. Er komt veel op ons af de komende tijd en ik hoop dat we niet de keuze hoeven te maken om onze kleine meid nu al te moeten laten gaan:( 

Anemoontje: op een manier fijn dat je iets meer duidelijkheid hebt gekregen maar ik had zo gehoopt dat ze het misschien niet goed had gezien. Hopelijk voor jullie dat er morgen duidelijkheid komt of n.a.v. de vruchtwaterpunctie. Dit zal inderdaad een zeer heftige periode zijn. Heel veel sterkte voor jullie en jullie kleine meid!

Och lieve Anemoontje. Wat heftig om te lezen zo. Ik hoop zo voor je dat het allemaal goed komt, dat het iets is dat te verhelpen is. Die onzekerheid is vreselijk, ik hoop dat je ook in je directe omgeving voldoende steun vindt. 
Liefsx

Ohhh nee Anemoontje ik lees nu je berichtjes. Wat een vreselijk nieuws, wat een onzekerheid zo. Dit zijn echt dingen die je niet wil horen ? heel veel sterkte en hopelijk komt er snel meer duidelijkheid...

Terug
Bovenaan