Uitgerekend September 2019

Hoi allemaal, Ik voel onze jongen nu geregeld, het lijken ook echt al hardere stootjes/schopjes. Verder voelt alles goed op 1 ding na: mijn hormonen. Heb dit weekend weer zo’n ruzie gemaakt met mijn vriend, lijk af en toe wel een klein kind. Blijf ook super emotioneel en licht geraakt. Meer die hier last van hebben of valt dat bij jullie mee? 

Zo weer even bijgelezen. 
Wat een droevige situatie RT hopelijk kan hij jullie kindje alsnog ontmoeten!

Wij hebben 7 mei in de middag de 20 weken echo. Ik ben dan 19W5D. Zo te zien hebben meer dames hier die dag de echo. Zo spannend. Nog iets meer dan een weekje. Is toch wel aftellen. 
Wat bij mij echt ideaal is (heeft helaas niet iedereen), is dat ik naar de medische controles in het ziekenhuis ook gewoon om de 4 a 6 weken naar de Verloskundige ga voor de een op een gesprekjes en zij maakt elke keer een vrij uitgebreide echo. Heeft namelijk zelf een echo apparaat. Daardoor hoef ik nooit langer dan 3 weken te wachten om mijn baby weer te zien en dat is echt heel bijzonder en fijn.

Wat betreft dingetjes kopen hebben wij de "grote" dingen inmiddels besteld. kamertje, wagen, box en toebehoren. Pas na de 20 weken echo volgende week willen we de rest van de spulletjes gaan aanschaffen en lekker verder oriënteren op kleertjes en aankleding. Deze week en volgende week wordt de baby kamer geschilderd en ergens in de komende weken wordt er een nieuw gordijn gemaakt.
De basis is dan klaar. Heerlijk gevoel. Eind juni en begin juli komen dan de bestelde spullen binnen. Na week 28 gaan we dan met het kamertje aan de slag qua inrichting. Wil het liefst rond week 32 a 33 zover mogelijk klaar zijn zodat ik in mijn verlof (vanaf week 36 zoals het er nu uitziet) alleen nog kleertjes hoef te wassen en op te ruimen en me met de leuke ontspannen dingen bezig kan houden vooral omdat we dan midden in de zomer zitten, met de onwijs hete zomer van vorig jaar in het achterhoofd *slik*
Ik voel de baby trouwens steeds wat beter. Vooral gekriebel en gefladder maar wel duidelijker en vaker. Niet elke dag en niet elke dag evenveel maar denk dat dit wel gaat komen

[quote quote=10195758]Hoi allemaal, Ik voel onze jongen nu geregeld, het lijken ook echt al hardere stootjes/schopjes. Verder voelt alles goed op 1 ding na: mijn hormonen. Heb dit weekend weer zo’n ruzie gemaakt met mijn vriend, lijk af en toe wel een klein kind. Blijf ook super emotioneel en licht geraakt. Meer die hier last van hebben of valt dat bij jullie mee?[/quote]
Hier ook ruzie om de stomste dingen, ik trek me opeens alles persoonlijk aan en kan soms weinig hebben op emotioneel vlak en huil daarbij als een baby!
Gelukkig weet manlief heel goed waardoor dit komt en verklaart me al gauw voor gek waardoor ik nog bozer en verdrietiger word en me in zijn armen stopt. Geen zorgen, hoe vervelend ook.. het gaat over??? stomme hormonen!

Mama patty wat ben ik blij met je reactie. Soms denk ik echt dat ik gek geworden ben ;-) ben ik gelukkig niet de enige. voel me soms zo schuldig tegenover manlief.. nou goed, we zijn op de helft, hierna word ik hopelijk weer “normaal” hihi

Wij hebben vanavond de 20 weken echo. Hopelijk ligt onze meid er goed voor.
Even een vraagje. Ik heb een wieg/co sleeper van breedte 40 x 90 lang gekocht. Hebben jullie een idee welke maat dekentje ik hiervoor kan kopen? Een wieg dekentje is vaak 80 x 100. Of iets dergelijks.

Hoi hoi ben ik weer 
zoals jullie merken werkt het bij mij niet optimaal 
al die weken heb ik vanaf de zijlijn meegelezen en wat heerlijk om herkenning te vinden in jullie verhalen
ik ben laatste week van september uitgerekend. En heb aankomende zaterdag de 20 weken echo wij willen overigens niet weten wat het word. 
Nu ben ik alleen benieuwd of jullie ook last hebben van slapenloosheid. Ik slaap soms hele nachten niet terwijl ik wel heel moe ben. 

Gr 

Goed nieuws als die goede echo's, dames! Hier morgen de 20 weken echo, ben dan 19+1. Ik voel ons zoontje overigens steeds beter bewegen, echt heel leuk!

Terug
Bovenaan