Uitgerekend September 2019

Oh ja slapeloosheid check ✔️? vanaf het begin gelijk. Zo frustrerend, want ik ben zo moe ook. Vannacht af en aan wakker en vanaf 5u niet meer geslapen...? Heel irritant. Ik pieker helemaal niet, maar ik ben gewoon wakker... Gaat nergens over...
'Blij' dat ik niet de enige ben. 
Ik had verwacht dat ik heel onredelijk zou worden tijdens mijn zwangerschap, maar dat valt (naar mijn idee) reuze mee. Ik heb wel nesteldrang/ schoonmaak en opruim woede. Volgens mij wordt mijn vriend daar wel een beetje leip van soms hahaha. 
Oneindige lijsten wat ik allemaal gedaan wil hebben en het liefst zo snel mogelijk haha. Gelukkig heb ik in die zin een slechte aan mijn vriend. Die laat zich niet gek maken?

Haha wat grappig ladyj dat het zo kan verschillen! Mijn vriend lijkt bij ons wel diegene met nesteldrang.. alles moet zo snel mogelijk en hij begint met klussen waar hij eerder nooit aan zou beginnen. Ben er wel blij mee, maar krijg er soms ook de zenuwen van Haha. Slapeloosheid geen last van, ben wel iedere nacht/ochtend even wakker maar slaap daarna ook goed weer in.

Ooooh Juffielies en MamaPatty... ik wilde even hier naar dit forum om te vragen of meerdere last van deze kwaal hebben.
Wat een verschrikkelijke ellende die hormonen zeg... ik was voor mijn zwangerschap absoluut niet jaloers aangelegd. Echt alles behalve dat.... maar nu is het echt niet normaal meer hahah
Zijn vrienden hebben een paar maanden geleden een kindje gekregen en die vriend was hier vorige week met zijn kindje. Mijn vriend pakt t kind op, doet de speen in t mondje, geeft de fles en laat de baby bij hem slapen. Ik werd er helemaal ongemakkelijk van... Ik kan het ook echt niet hebben als hij daar heen gaat want dan zit hij samen in huis met een andere vrouw. 
En ik vind het zó erg... ik was nooit zo en mijn vriend snapt er ook niks van wat weer voor ruzie zorgt. Maar een week later heb ik weer nergens last van en zit ie me daar best ?

O Jessie echt irritant He! Ik heb het niet met jaloezie maar vind hem af en toe gewoon zoooooo irritant (nu moet ik lachen nu ik het typ maar van de week grrrr echt niet). Ik kan daarna er samen met hem op terug kijken en dan moeten we er maar om lachen maar denk soms wel arme man... Achteraf denk ik dan ook pfff waar heb ik moeilijk om gedaan maar op het moment dat ik me irriteer en boos/verdrietig wordt lukt me het niet om neutraal te kijken naar een situatie. Lijkt wel of ik even niet meer helder na kan denken. Nou ja hoop dat dit na de zwangerschap voorbij is en zo lang we er samen om kunnen lachen na afloop komt het vast goed. Zucht. ;-)

Waren jullie ook een beetje zenuwachtig voor de 20 weken echo? Ik voel de kriebels nu toch wel opkomen nu ik bezig ben.. het huis opruimen, want daarna drukke dag, ontbijtje maken voor in de auto, kleding voor de oudste 2 klaarleggen en een beetje stress om die op tijd weg te brengen morgenochtend en dan gauw de auto in..
Gelukkig al om 08.15 aan de beurt, niet de hele dag in spanning. Ik ben vooral zó ontzettend benieuwd naar ons kindje en voel hem/haar vanavond ook wat drukker zijn voor mij n  gevoel ..
Aan de andere kant ook een heel fijn gevoel, dan kunnen we verder met de naam,  het kamertje etc.

Eigenlijk heb ik er ook heel veel zin in en wilde even van me afschrijven!

Jeetje wat ben ik jaloers op alle goede 20 weken echo’s hier. Gister tijdens onze echo is ons leven compleet stil komen te staan. Nu doorverwezen naar het ziekenhuis. Eigenlijk weten we veel te weinig en hebben we te weinig vragen gesteld (altijd achteraf) en zitten we in zo’n onzekerheid :(

@anemoontje wat verdrietig. Misschien kan je bellen en vragen of ze nog wat kunnen toelichten? Of de verloskundige laten bellen? Merkte je aan de reactie dat het echt niet goed was of moeten ze het nader onderzoeken? Ik leef met jullie mee, sterkte

Terug
Bovenaan