Annemoontje
Heel veel sterkte, wat een verdrietig nieuws.
Ik heb helaad vanacht slecht geslapen, zo'n buikpijn en heb gister net een rust dag genomen.. Snap er niks van. Gelukkig morgen controle bij verloskundige. Maar nu ik dit lees, en die pijn voel ben ik toch wel een beetje bang.. Maar hopen dat wel alles goed is.
Liefs
Ik heb vanmorgen ook een goede 20 weken echo gehad. Ons meisje bewoog veel, dus het duurde ruim drie kwartier. Erg van genoten - met enige spanning
Ik was wel bezorgd en had al 3 nachten niet meer goed geslapen, ook door wat dingen die wij in onze omgeving hebben mee gemaakt, dus ik ben wel opgelucht dat het achter de rug is.
Het leuke nieuws is dat ze erg lange benen, en een bovengemiddeld groot hoofd heeft ? Wij zijn allebei ook lang dus het was te verwachten, maar mijn vriend is erg trots, hij heeft iets met lengte
Liefs voor iedereen ❤️
Jeetje wat heftig Anemoontje, heel veel sterkte de komende tijd!
Hopelijk krijg je wat meer duidelijkheid en kom je inderdaad niet voor zulke keuzes te staan.
Een poosje niet gereageerd maar wat een berichtjes.
Na alles gelezen te hebben wil ik even zeggen dat ik het heel erg voor je vindt annemoontje hopelijk komt toch alles goed en hoef je niet voor hele moeilijke keuzes te staan.
Ik heb even een stapje terug genomen ik had zoveel last van mijn rug en ik kreeg ook nog koorts dus maar even rustig aan het doen. Nog meer mensen die af en toe last krijgen van hun rug of stuit?
Voelen jullie de baby allemaal al? Ik ben nu 20w2d en voel haar sinds 1.5 week echt al wel dagelijks. De ene dag meer/vaker dan de andere dag maar wel consequent. Soms is ze 's ochtends en 's middags mega actief en 's avonds heel rustig (dat had ik afgelopen dagen), terwijl ze vorige week pas 's avonds actief werd. Vandaag was ze aardig rustig en heb ik haar vooral vanochtend gevoeld. De rest van de dag nog weinig. Ik merk dat ik daar heel onrustig van word en wil haar dan graag zsm voelen.. Maar ik begreep dat je bij 20 weken nog helemaal niet dagelijks iets hoeft te voelen? Of dat sommigen het helemaal nog niet voelen? Dit is ons 1e kindje, dus alles is nieuw en spannend ?
Ik voel geregeld wat maar niet continu ene x veel meer dan de andere x ik ben nu 22w2d.
Vanaf 28 weken kan je het continu verwachten dus het is niet zo gek dat je het niet altijd voelt