Uitgerekend September 2019

Oef ik heb vandaag enorm veel kleertjes geshopt. Wat lief, leuk en schattig zien veel setjes er toch uit. Moeilijk me in te houden Hihi. Zijn jullie ook al aan het kopen geslagen? 

Wat leuk, Juffielies! Wat heb je allemaal gekocht?
Ik hou me nog steeds in! Best knap van mezelf vind ik zo haha wil pas los gaan als ik het daadwerkelijk ik het kamertje kwijt kan. Nu is het kamertje nog een soort bouwplaats haha volgende week komt de stukadoor dus daarna kunnen we het verven, meubeltjes kopen en dan mag ik los van mezelf.
Wel vandaag bij de Hema een bamboe rompertje gekocht. Zo’n mooie stof! Heeft iemand ze ook al gekocht? Ik heb die met geribbelde stof in het roze gekocht. Hahaha hoe blij kan je zijn met 1 romper die je koopt ?

Durf het bijna niet te zeggen maar... 6 setjes kleren Haha.. kon het niet weerstaan in de “koopjeshoek” bij de prenatal. Heb er echt een heleboel leuke dingen uit gepikt. Rompertjes heb ik bij de action en zeeman gekocht. Voorlopig maar even met een grote boog om de babywinkels heen, blijf aan het kopen zo ;-)

Wat een geluk als je dan een goede 20 weken echo hebt gehad, ook wij hadden gelukkig een goede echo. Ik voel de baby iets meer nu en voor mijn gevoel kan ik nu pas echt gaan genieten. 
Ook ik wacht nog met spulletjes kopen, tot ik het goed kwijt kan. Vandaag gekeken naar een kamertje maar nog geen beslissing gemaakt. Er is zoveel!! 
Lieve Anemoontje, ik hoop dat je het een beetje trekt en dat je wat kan slapen en zo goed mogelijk voor jezelf en de baby kan zorgen als jij wilt. Hopelijk informeren ze jullie goed en ik hoop dat er ook een goede manier is om jullie kleintje te gaan helpen, sterkte! ?

Ik begin langzamerhand ook steeds wat meer dingetjes te kopen.. Op dit moment nog echt dingen die ik van mezelf niet kan laten liggen (te leuk, te schattig etc.)? Binnenkort maar eens echt op zoek naar rompertjes, kleertjes etc. wat allemaal nodig is. Merk wel dat ik wel heel veel roze koop, komende dingen even wat minder doen haha. Ons schatje wordt steeds actiever en ik voel der steeds meer over de hele dag verspreid. Zo'n fijn gevoel..?
Anemoontje hoe gaat het nu? Is er al meer duidelijkheid? Ik heb dagelijks even gekeken of je al wat geplaatst had omdat ik aan jullie dacht ?

Annemoontje ik had al even niet gelezen maar wat heftig! Heel veel sterkte voor jullie! Ik hoop dat het binnen de mogelijkheden toch nog een ‘goede’ uitslag is en er nog mogelijkheden zijn! ❤️
Ik heb aanstaande maandag de 20 weken echo. Het ene moment ben ik er heel nuchter onder van ‘ja, er kan wat zijn maar laat ik het eerst maar afwachten want nu stressen heeft geen zin’. Het volgende moment kan ik wel heel internet afstruinen naar wat ze kunnen vinden bij 20 weken echo en moet ik mezelf dwingen om dit niet te doen. Denk ook wel eens dat een zorgopleiding ook niet ideaal is als achtergrond want ik heb juist vaak de situaties gezien waarin een kindje niet gezond was.
Wij hebben inmiddels box, kamertje, kinderwagen, wipstoeltje, badje en wat losse kleertjes en verzorgings spullen gekocht. Na een hopelijk goede echo waarbij we het geslacht hopen te horen wil ik verder winkelen!
Nu proberen nog even 2 nachten goed te slapen tot de echo! ?

Ik voel ons meisje steeds vaker/beter! Zo ontzettend leuk... eerst had ik het idee dat het mijn darmen waren maar met de 20 weken echo voelde ik het ook en het was toch echt ons meisje die we zagen bewegen.
Vandaag lag ik heeel ontspannen op bed met een warme hand van mijn vriend op mijn buik en het leek erop dat hij het ook voelde, maar ik ben pas 20w4d en placenta ligt voor. Dus twijfelachtig ? 
Hoe vaak zijn bij jullie de schopjes/plopjes aanwezig? 

Oh Anemoontje wat heftig. Ik hoop voor jullie op wat meer duidelijkheid en een lichtpuntje in deze tijd. 
Ik mag morgen naar de 20 wekenecho. Merk sinds vanochtend dat ik er wat meer mee bezig ben. Vandaag nog een extra dag overwerken en dan is het hopelijk zo morgen. Ook wij weten nog niet of we een zoontje of dochtertje krijgen en hopen daar morgen een antwoord op te krijgen. Uiteraard is de gezondheid van ons kindje het belangrijkste.
Iedereen die ook nog de 20 wekenecho krijgt heel veel succes!

Terug
Bovenaan