Uitgerekend September 2019

Ik voel 'm iedere dag 's ochtends, 's avonds en 's nachts en af en toe ook overdag als ik aan het werk ben (nu 23+1). Ik voel het ook heel duidelijk als hij besluit een hele draai te maken. Dan lijkt het wel een aardverschuiving daarbinnen..
@Lovesept: ik heb zelf flinke bekkenklachten. Sinds deze week werk ik in plaats van 8 uur, 6 uur per dag (nog wel fulltime). Ik kan niet meer traplopen (gelukkig wonen we in een appartement!) en slapen is een grote uitdaging. Ik ben blij als ik 4 uur haal. Dus ook flink pijn rond stuitje / rug. 

Fijn om weer goede 20 echo ervaringen te lezen? ik moet nog 2 weken geduld hebben... Duurt langgggg...
Ik voelde de baby echt al vroeg en regelmatig. Maar 2 dagen geleden een soort Alien- inside ervaring (er zijn vast vrouwen die een romantischere beschrijving hiervoor hebben haha) en sindsdien voel ik niks meer? Terwijl ik zo gezellig vond. Maar ik denk dat mevrouw zich helemaal omgedraaid heeft. Dit soort dingen zijn niet af te dwingen dus nu maar weer afwachten tot ze weer een salto de andere kant op maakt?

Ik ben nu 20+2 en heb hem de afgelopen 3 dagen wel eens gevoeld. Meestal savonds als ik lekker op de bank ga zitten of tijdens het avondeten. Zijn ook echt al wel hardere klopjes of zo vind ik. 

Jeetje Anemoontje wat heftig, fijn dat jullie goede steun hebben om je heen. Spannende tijd, hoop dat jullie snel wat meer te weten komen. Heel veel sterkte ?

@LadyJ haha dat alien gevoel heb ik vorige week gehad, daarna was het dagen rustig. Wist al niet hoe ik het moest beschrijven, maar alien klopt helemaal? 
Ik voelde de baby ook heel vroeg, de echopist vroeg vandaag ook aan mij ‘voel jij haar al’ want dat zou heel logisch zijn met de ligging van de placenta etc. Als ik nu zag hoeveel ze beweegt in 45 minuten is het opeens ook niet gek dat ik soms wat minder voel☺️

Voelt een beetje dubbel om te vertellen, maar wij hebben vandaag een goede echo gehad. En we krijgen een meisje❤️ 

Vandaag de 20 weken echo gehad.... En het word een jongetje!  Alles zat erop en eraan, wij zijn zo gelukkig.???
Anemoontje heel veel sterkte ?

Ik heb vanmorgen nieuw gescoorde sokjes gestreken ? Nestdrang heeft een nieuw hoogtepunt bereikt.
Nog geen last van bekken of rugpijn hier, maar lijkt me ook erg vervelend Lovesept en Mariekesep. Klinkt vermoeiend!

Mijn controle bij verloskundige was goed. Hartje was moeilijk te vinden doordat de baby zo bewoog. En het kag laag vandaar ook mn buikpijn (darmen).
Vandaag ook weer een paar baby spulletjes gekocht. En mutsjes voor de eerste weken ?.
10 mei mijn 20 weken echo, zo benieuwd naar de kleine. En we willen het niet weten want hebben nu meisje en jongen naam die we heel leuk vinden en willen dus een verrassingsbaby??.

Liefs 

Terug
Bovenaan