Uitgerekend September 2019

AvdS  ik heb ook zo'n geribbeld overslag rompertje van de HEMA gekocht, in oker. Rekt lekker mee dacht ik zo ? Ik hou zelf heel erg van groen, blauw en geel dus heb erg geluk dat die kleuren nu ook zo hip zijn. Ik koop helemaal niets roze, haha. 
Ben sowieso helemaal los gegaan bij de HEMA met al die aanbiedingen afgelopen week. Truitjes met lachend fruit, zo cute. Heb nu ook 6 setjes kleding en moet eigenlijk alleen nog pyjama's en sokjes. Veel te vroeg klaar met de leuke dingen ? Ook een denim jurkje, ik denk helemaal niet chill voor een baby maar ik kon het niet laten.
Jessiex ik begin steeds meer op vaste tijden te voelen, bijvoorbeeld om 6 uur 's avonds heel veel gefladder in mijn buik. 
Iedereen succes met de 20 weken echo, ben weer benieuwd naar jullie ervaringen. Xx

Wat fijn voor jullie alle goede echo’s! 
Ik kon de afgelopen dagen eerlijk gezegd het forum even niet verdragen. Het waren echt rollercoaster dagen waarvan 4 in het ziekenhuis. We zitten nu bij het VU onder een dokter wat de vrouw schijnt te zijn in de medische wereld op het gebied van prenatale diagnostiek. Zij was niet geheel negatief en zag ook veel gevallen waar het goed komt (ernstigste vorm CCAM). De komende 3 weken (ook ivm 24 grens) hebben we echo’s om te monitoren wat er gebeurt. Het mag niet erger worden (dan verdrukt het hart rechts tegen de borstkast) en is het natuurlijk over. We duimen heel hart hebben een mooie kaars gekocht die we elke avond kunnen branden. Zorgenloos gaat het niet meer worden, maar je wilt uiteindelijk wel een gezond kind want onbezorgd kan leven. 
Moet zeggen dit is heel kort samengevat haha! Inmiddels zijn we wel weer iets positiever en moeten we vertrouwen hebben in de arts.

Heel begrijpelijk Anemoontje!
Fijn dat het weer iets positiever is en helemaal dat jullie in goede handen zijn. 
We hopen hier allemaal heel hard met jullie mee dat het niet erger word en het uiteindelijk goed komt! Heel veel sterkte de komende tijd voor jou en je man!
liefs x

Anemoontje begrijp je afstand van het forum. Lijkt me erg moeilijk.
Zo te horen worden jullie nu goed begeleid. Ik duim voor een positieve uitkomst de komende weken. Sterkte. 

Hey Anemoontje, 
Fijn om weer van je te horen. Ondanks dat ik je alleen hiervan 'ken' zit je toch veel in mijn hoofd. Maar kan me helemaal voorstellen idd dat je het forum even niet trekt/ trok. Goed om te horen dat er wel hoop en kans is dat het goed bij kan trekken. Ik wens jullie veel sterkte in deze spannende tijd en uiteraard duim ik mee op een goede afloop!!??
Wij gaan vandaag naar mijn zusje die bevrijdingsmarkt voor ons houdt met spulletjes en kleertjes van haar dochtertje van 3,5 maand. Vind het erg leuk dat er spullen en kleertjes in de familie blijven en ze hebben ook nog eens dezelfde smaak als ons? 
Verder koop ik nog niet echt kleertjes, want ik wil ook ff de najaarscollectie afwachten. Maar met enige regelmaat vul ik online hele winkelmandjes omdat het allemaal zo leuk is. Om vervolgens die zelfde mandjes dan toch maar weer te legen ? ben benieuwd hoelang ik mezelf kan tegenhouden.

Hier wordt ook aan jullie gedacht Anemoontje! Ik heb er even wat over gelezen en hoop dat jullie bij de groep horen waarbij het nog in de zwangerschap minder cystes worden! ?
Probeer hoop te houden en doe wat goed voelt ?

Beste Anemoontje
Wij zitten sinds vorige week in hetzelfde traject. 7 september uitgeteld van een meisje, en sinds de 20 weken echo te horen gekregen dat ze aan een ernstige vorm van CCAM lijd. Haar rechter long zit zo vol dat het haar hartje ook tegen de borstkas aandrukt.. 
graag zou ik met je in contact komen om ervaringen uit te delen betreft ziekenhuis, dokters en toekomst verwachtingen.
ons is al verteld dat er een grote kans is dat ze straks een operatie moet ondergaan en het leven door moet met 1 long. 
Hoop dat je behoefte hebt aan contact,
liefs, Lisa.

Terug
Bovenaan