Uitgerekend September 2019

@Eefje, ik heb een extra (vroege) echo ingepland omdat ik graag zsm wil weten of er een hartje klopt. Pas dan durf ik het echt te geloven. Heb ik vorige twee keren ook gedaan en had de mazzel dat er ook echt al een hartje te zien was want dat is niet altijd zo met 6,5 week. We gaan het zien! :)
ik ga trouwens weer Mom in balance doen. Sporten met zwangeren, lekker in de buitenlucht. Heb ik vorige keer tot 40 weken nog gedaan en was echt fijn. 

Hoi allemaal.
iedereen gefeliciteerd met de zwangerschap!
ik mag mezelf ook weer aansluiten. 2e kerstdag positieve test! Heb 22 januari de eerste echo. 2 maanden geleden ook positieve test met lichte streep, maar werd daarna alsnog na paar dagen ongesteld. Ben zwanger van ons 2e kindje. Oudste zoon is bijna 14 maanden. 

Vandaag mijn intake gehad.
Hele aardige vrouw. Ze denkt dat ik tussen 30 Aug en 1 Sept uitgerekent ben zelf denk ik het laatste.
Ze had het de hele tijd over onze kindje dat klinkt zo bijzonder. 
Er was wel 1 kantekeningtje en dat is dat ik in het ziekenhuis moet bevallen erg jammer want wilde heel graag thuis bevallen. Maar ja alles voor de gezondheid. Maar toch wel even balen. 
Nu afwachten tot volgende week dan de echo:) 

Maandag 21 januari hebben wij intake en pas 13 feb eerste echo rond 10 weken. Jaloers op iedereen die al zo vroeg een echo mag laten maken! 

Hoe zit het hier met ieders kwaaltjes? Ik tussen week 5 en 6 en alleen nog moe. Pijnlijke tepels heb ik niet meer, misschien iets grotere of strakkere borsten. Weinig kwaaltjes maakt me onzeker of er wel iets groeit.
Ben benieuwd. 
Wanneer vertellen jullie het ouders en hechte vrienden? Wij proberen in week 9 (na intake VK en echo). 
MvM is ook langs geweest en kan de flessen wekelijks halen en brengen bij mij in de buurt (heb geen voortuin oid). 

Hallo allemaal,
Allereerst iedereen gefeliciteerd ??? 
Ik heb 28 december getest en meteen 2 dikke strepen. Erg verrast aangezien we pas 2 maanden met de pil gestopt waren. Dit is mijn 2e zwangerschap. We hebben nog een zoontje van 14 maanden. Ik ben op 6 september uitgerekend. Ik voel me prima alleen wat soms wat moe. Ik doe zoals vele van jullie ook mee met mvm en was opgelucht dat de test weer positief was maar ik voel me ook echt zwanger! Nu nog eventjes wachten en dan 23 januari naar de verloskundige en hopelijk horen we dan een mooi hartje kloppen ?

Terug
Bovenaan