Uitgerekend September 2019

Hoii, 
Bij ons was het ook gelijk de eerste keer raak en ws ook 4sept uitgerekend!
Bij mij zijn ze vanochtend langs geweest van MvM. Volgende week starten. 
Vandaag ook voor het eerst de verloskundige gebeld, kan pas 5 febr terecht voor een echo en een week later voor mijn intake. Wat duurt dat lang zeg! (Zit nu op ongeveer 6wkn).

Hoii, 
Vandaag ook voor het eerst de verloskundige gebeld, kan pas 5 febr terecht voor een echo en een week later voor mijn intake. Wat duurt dat lang zeg! (Zit nu op ongeveer 6wkn).

Hoii, 

Goedenavond!
Ik sluit me ook aan bij de groep. Zondag positief getest (4 stuks) want we konden het niet geloven!
29-1 eerste afspraak bij VK. Tot nu toe alleen last van erg gevoelige borsten en de gehele dag een opgeblazen gevoel. Verder zit ik vol energie! 
Toch door alle verhalen over miskramen word ik zo onzeker! En zenuwachtig waardoor ik nog vaker naar de wc moet haha!
Iedereen van harte gefeliciteerd!

Hey Eefje, 
Gefeliciteerd! Ik heb mijn echo ook met 6 weken, maar dat komt omdat ik in een fertiliteitstraject zit, en dan krijg je de echo vaak eerder. Normaal gesproken krijg je hem tussen de 8 en 12 weken volgens mij. Ik heb de mijn echo's in week 6 en 8... Eindelijk iets wat wat sneller gaat na al dat lange wachten :)

Ik mag me ook erbij aan sluiten! Afgelopen dinsdag 1ste positieve test in mn handen gehad en gisteren + vandaag een duidelijke dikke streep! 18 januari mn 1ste echo. En dan weet ik hoelang ik precies ben. Maar zoiezo in september uitgerekend ?

Gefeliciteerd @MommyAnnaa. Ik durf het nog niet te zeggen, maar ik heb gisteren en vandaag positief getest. Heel licht, maar het streepje was er wel. Het voelt nog erg onwerkelijk, omdat ik verder ook nog nergens last van heb. Ik vrees dat ik de komende dagen elke ochtend zal testen. Herkenbaar? 

Spannend! 
Dinsdag testte ik ook licht. En was onzeker en in de war ervan. Onwerkelijk gewoon. En wou eigenlijk tot vrijdag wachten met testen Maarn kon het niet laten. Gisteren normale test gedaan en die gaf een goeie dikke streep aan. En vandaag clearblue die gaf 1-2 weken aan. Stiekem wil ik morgen ect gewoon opnieuw testen want tis nog steeds onwerkelijk haha
Ik zou gewoon over paar dagen (zaterdag ofzo :p) opnieuw proberen hoe moeilijk wachten is haha! Hopelijk heb je dan een veel duidelijker streep!  Voornu, voorzichtige gefeliciteerd ?

Terug
Bovenaan