Eefje- leuk die pretecho! Wij gaan die ook over 1.5 week doen, ik ben dan 27 weken. Super veel zin om ons kleine meisje te zien!?
Ik kreeg afgelopen week een berichtje van iemand uit onze vriendengroep die een borstkolf had aangeschaft en die nu niet meer nodig heeft. Heeft die amper gebruikt en vroeg of ik die wilde. Weet even niet welk merk etc., maar het was er 1 die sterk door lache lactatie deskundigen werd aangeraden en goede reviews heeft. Dus dat is inmiddels geregeld.
Kraamzorg komt bij ons 2 maanden voor de uitgerekende datum, dus ergens half juli. Ze nemen contact met ons op, dus dat zie ik vanzelf wel.
Ons meisje wordt steeds krachtiger en de trapjes/schopjes worden echt hard nu!!? Af en toe ben ik nog wat onzeker of ik haar wel genoeg voel, maar op aanraden van de verloskundige ben ik een 'trappelkaart' bij gaan houden waarbij ik opschrijf wanneer en hoe vaak ik haar per dag heb gevoeld. Nu kom ik er achter dat dat echt meer dan voldoende is. Stelt me wel gerust ??
Ik ben nu bijna 26 weken. Wij zijn op moment op vakantie in Italië, heerlijk. Ik kom helemaal tot rust, wat mijn lichaam ook ten goede doet. Buik groeit echt als kool. Ben nog wel echt goed mobiel merk ik, kan nog zeker meerdere uren en vele kilometers door de stad slenteren en heb meerdere keren al wat torens beklommen van > 250 trappen. Echt heel blij mee, hopelijk zet dat zo door nog de komende weken alhoewel ik ook wel weet dat het wel minder gaat worden natuurlijk als mijn buik nog dikker wordt? Aan het einde van de dag wel duidelijk vermoeider, Maarja das ook niet zo raar ? Eten hier is trouwens matig: veel producten die ze rauw eten en veel op de kaart staat (ham, pasta's met rauwe eieren, kazen van rauwe melk, vlees dat niet goed doorbakken wordt, groenten / fruit dat niet gewassen wordt voor comsumptie). Ik als panische die absoluut geen risico wil lopen dus niet echt geweldig. Maarja dat overleven we wel ?
Zo beetje lange update haha... Benieuwd hoe het verder met iedereen gaat!