Uitgerekend September 2019

Ik mag me hier ook melden. Vanmorgen pisutevep test gehad. Na 1,5 week misselijkheid en pijnlijke borsten. Ik denk ergens halverwege september uitgetekend te zijn

@septembeRazz 
wij hebben het al tegen best veel mensen verteld maar zoiets is heel persoonlijk. Ik ben echt iemand die dan zijn mond niet kan houden? mijn moeder, schoonmoeder , oma en opa, oma van mijn vriend, schoonzus en zwager en vrienden weten het al. 

Hier weten ook veel mensen het al. 
Onze ouders en broers en zussen weten het. En een aantal vrienden. Ik vind het te leuk om erover te praten en als het misgaat dan wil ik ook dat ze het weten.
Hele leuke reacties gehad. En ik hoef niet meer stiekem te doen. Drink normaal altijd wel 1 wijntje, ook als ik de bob ben.
Heb trouwens mijn naam even aangepast. Wil nog even anoniem blijven naar de buitenwereld.

Wij gaan het denk ik volgende week na de echo vertellen aan (schoon)ouders en mijn zussen(zijn broer en zussen later denk de band is daar niet zo sterk van).
De rest vrienden en werk denk ik met 12 weken 

Dag dames!
Wat leuk om al die verhalen te lezen, ik mag me ook toevoegen aan jullie clubje ? 
Mijn ongesteldheid is altijd erg onregelmatig, dus ik mocht mezelf deze maand pas na 42 dagen testen (langste cyclus) en ja hoor!! Onverwacht, maar er stond zwanger 3+ weken. En dat was vorige week zaterdag, dus ik was al best een eindje op weg! Stiekem wel fijn, want heb de vk gebeld en mag volgende week dus al naar haar toe voor een echo. Erg spannend! Ik weet nu wel de reden waarom ik zo kapot moe was in de kerstvakantie! 
Ik blijf lekker mee lezen!
Gezinnen en beste vrienden zijn al ingelicht, want ook als het fout gaat wil ik graag dat zij het weten :)

Hello.. iedereen nieuw weer van harte!
@Valerie: jij hebt dus gewoon een extra vroege echo ter betaling aangevraaagd? Wist niet dat dat kon! Oeh.. benieuwd wat ze al kunnen zien!
Van het medisch traject snap ik dat het wat eerder is qua echo! Hoop voor jullie dat het er goed uitziet dames!
Mooie tip van Mom in balance, helaas zit de dichtsbijzijnde voor mij op 30 minuten rijden.. Ga eens even kijken wat er verder voor alternatieven zijn als ik straks bepaalde dingen niet meer, of aangepast, moet doen. Ben me nog niet geheel bewust dat ik straks echt weer zo'n buik heb!
Verder voel ik op dit moment nu afentoe de bekende brok in de keel. Verder niets. Ben nu 6wk + 0 dgn. Morgen de 7e week in.. 
Fijne avond, 
Eef

Jaaaaaa! Ik mag mij ook aanmelden. Vanochtend 2 super positieve testen. Nog zo onwerkelijk. Zoals veel weten had ik 31-12 mn positieve ovulatietest en nu al zo’n knallende test had ik niet verwacht. Want nee heb geen gevoelige borsten, geen misselijkheid, geen vermoeidheid. Happpyyy:)

Meteen onzeker. Bedacht mij ineens de hele week rauwe spinazie in een smoothie te hebben gehad (wel diarree gehad) dacht eigenlijk omdat ik met diëten was begonnen en me darmen op hol waren. 
Kan dit al kwaad?

Terug
Bovenaan