Uitgerekend September 2019

Hoi Oudjaarskind, Volgens mij hoef je je geen zorgen te maken om die biertjes hoor. Pas op het moment dat je ontdekt dat je zwanger bent, dus ongeveer twee weken na de bevruchting en wanneer je ongesteld had moeten worden komt de uitwisseling m.b.t. voedingsstoffen en andere stoffen met de moeder op gang. Dit doordat het begin van de placenta dan tot stand kom. Heeft de natuur slim bedacht.. Maar snap het wel hoor! Waar ik zelf mee zit is of ik mag schilderen in huis.. en of dat kwaad kan met verf op niet-waterbasis. Iig van harte natuurlijk! Shanice jij ook! Groetjes,Eef

Ik heb ook flink wat wijntjes achter overgeslagen toen ik al zwanger was. Ik dacht dat ik niet zwanger zou zijn omdat het rond de eisprong in december niet van was gekomen (we hadden zoiets als het komt komt het), dus dacht kan nu nog lekker wijntjes drinken, maaaaaaar mijn eisprong bleek later te zijn en dus toch zwanger.Geen zorgen overmaken als je nu de wijntjes maar laat staan ;)Ik vanmorgen gesport: misselijk, gevoel of geen conditie meer heb viel me behoorlijk tegen moet ik zeggen :(. Meer mensen die dit herkennen?

Hoi Eefje, Bedankt voor je reactie. Dat probeer ik mezelf ook maar de hele tijd voor te houden, rationeel weet ik dat het zo is, maar m'n gevoel zegt de hele tijd shit. Het voelt ook zo onwerkelijk hebben jullie daar ook last van? Volgens mij kan verf alleen kwaad als het op terpentinebasis is. Net verhuisd?  

Hier Gebruiker10092485 mijn naam nu veranderd:) Ik snap dat je schrikt dat je biertjes op heb maar de eerst weken heb je nog geen bloedbad met je kind dus hou daar rekening mee. Sommige vrouwen komen er veel later achter en dan gaat het ook goed.Dat het onwerkelijk voelt heb ik ook vooral omdat ik er met niemand over kan hebben mijn vriend. Ik kan niet wachten tot ik de intake en echo heb gehadHoe oud zijn jullie allemaal? Ik ben 31 en dit wordt mijn eerste 

Git, ik heb vanmorgen ook gesport. Was halverwege al moe. Net na het douchen helemaal uitgeblust. Ik ben de hele dag een beetje misselijk, vooral in de ochtend en heb hierdoor weinig eetlust. Zo bouw ik de energie ook niet echt op natuurlijk.

Precies!! Ik ging echt met goede zin er naar toe, was een grote domper.Ik ben 27 en ook zwanger van de eerste!Gaan jullie het jullie ouders vertellen na de eerste echo dus +/- rond de 8 weken? Iemand hier al over nagedacht?Heb mijn vriend een boekje gegeven van Kluun: help ik heb mijn vrouw zwanger gemaakt! Een aanrader :)

Ik heb vanmorgen de verloskundige gebeld. Mag 28 januari komen voor de eerste echo. Heel toevallig op de verjaardag van mijn vriend.Mijn beste vriendin weet het al. We hadden met oud en nieuw een feestje bij hun. Heb het haar toen 's middags verteld zodat ze me kon helpen. Zij dronk gin tonics met besjes en komkommer erin. Ik deed hetzelfde met 7up en water. Niemand die het zag? Ik ga het waarschijnlijk deze week al tegen mijn eigen ouders vertellen en volgende week tegen de vader van mijn vriend. We hebben dan namelijk een etentje. En als ik geen wijn én geen sushi neem, valt het hen zeker op.Bovendien vind ik het wel fijn dat de mensen om ons heen het al weten. Als t mis gaat vertel ik het toch wel. Hoe denken jullie hierover?

Terug
Bovenaan