Uitgerekend September 2019

Mijn vluchttas staat nu ook klaar, alleen de laatste dingen zoals oplader, toiletspullen etc. doe ik er op moment zelf in inderdaad.
MamaPatty wat toevallig dat je erover begint! Vandaag zag ik ineens in ons bed een aantal vlekken zitten (doorzichtig maar ook 2 gele).. Ik dacht eerst dat het kwam omdat ik had gekwijld ofzo in mijn slaap maar dit was veel lager en echt op de hoogte van mijn borsten. Dus ik begon ineens te twijfelen of het niet daaruit kwam.. Kleed ik me net om, zie ik ineens allemaal vocht uit mijn tepel komen. Ik dacht ik knijp er eens in: komt er ineens inderdaad allemaal geel spul uit!! Uit beide tepels ook... Gebeurt dat dus inderdaad blijkbaar vaker zonder dat ik het door heb. Nou ja, zijn mijn borsten al mooi een beetje aan het voorbereiden denk ik maar zo, wil ook heel graag borstvoeding geven namelijk ??
Vandaag de laatste groei echo gehad en ons dametje is heel mooi doorgegroeid op haar lijn. Ligt nog steeds met alles wat voor op gemiddelde, gewicht is nu zo'n 3400 gram (38 weken). Geschatte geboortegewicht blijft rond de 3800 gram. Ben benieuwd wat het uiteindelijk straks bij de geboorte is!!

Ik ben mama! Vanmiddag om half 6 een keizersnede gehad en onze prachtige zoon Bodhi is geboren met 2930 gram en 44 cm lang! Het bleek dus toch zwangerschapsvergiftiging en konden zodra die uitslag er was meteen naar de ok. Heeeeeeeeele rare dag dus, maar nu dolgelukkig dat hij er is. Op naar een voorspoedig herstel! 

Ashh: ik moet wegens omstandigheden met de kleine in een academisch ziekenhuis bevallen! Dat is een uurtje rijden. Dus mijn wens is om niet op de snelweg te bevallen haha.

jeetje juffielies een voordeel zo kon je niet zenuwachtig worden voor de keizersnede haha!  Wat een klein mannetje voor nog bijna 3 kg! Rustig aan en geniet ervan

WoW, dat is snel gegaan Juffielies. Van harte gefeliciteerd met Bodhi. Wat een klein mannetje nog,.. hoeveel weken was je uiteindelijk? Fijn dat je contact hebt opgenomen nav je klachten en dat er zo snel gehandeld is. 
Anemoontje: dat lijkt me spannend inderdaad, dat is best een flink stuk rijden. Voor ons is het 20 minuten en dat leek mij al ver!

Juffielies, gefeliciteerd met Bodhi! Wat een bizarre dag voor jullie zo. Maar heerlijk dat je nu je kleine kleine mannetje mag vasthouden. Goed herstel gewenst en veel geluk??

Gefeliciteerd Juffielies!!!!! Wat is dat dan snel gegaan zeg. Gaat alles goed met jou en de kleine Bodhi? Ik wens je een goed herstel toe!

Wow, dat ging ineens even snel @juffielies
Maar wat fijn dat hij er nu is. Van harte gefeliciteerd!!!
Heel veel sterkte met het herstel en geniet van elkaar. Hopelijk mogen jullie snel naar huis.

De eerste baby! Van harte Juffielies! Wat hebben ze snel gehandeld.. en zomaar opeens is dan je zoontje daar! Een mooie kraamtijd met elkaar gewenst waarin je hopelijk goed herstelt en kunt genieten van al die mooie eerste momenten!

Terug
Bovenaan