Uitgerekend September 2019

Sterkte juffielies. Gelukkig ben je er zo te lezen op tijd bij qua herkennen van de signalen. 
Leuk om jullie ideeën over de vluchtkoffer/ziekenhuistas te lezen. Ik denk dan vaak dat ik de enige ben die zoiets nog niet op orde heeft dus het stelt me dan een soort gerust dat het bij jullie net zo gaat ;)
Wat ik tot nu toe heb bedacht/klaargelegd is een lang nachthemd om in te bevallen. Een dunne badjas. Grote onderbroeken en makkelijk zittende bh-topjes, Losse joggingbroek. Twee setjes in maat 50 en twee in maat 56 voor de kleine grote man. Verder daarnet drinken, dextro, sultana’s en een zakje snoep gekocht. Ik zei tegen mijn vriend dat ik het net een schoolreisje vond maar hij denkt dat ik daar nog wel van terugkom haha. :)

Zazousept, hier staat de vluchttas ook nog niet klaar hoor! Morgen 37 weken. 
Vandaag eerst de babykamer maar eens schoon gemaakt, kast in de woonkamer en nu de keukenkastjes.. is dit de nesteldrang waar iedereen het over heeft? ?? 
Deze week de laatste allerlaatste dingetjes kopen/wassen/strijken en dan ben ik ready to pop! Haha maar vrees dat het nog wel even zal duren. Ze is vandaag echt mega beweeglijk!
Gister kwam ik wel tot de ontdekking dat er toch iets uit m’n tepels kwam ? het was echt knalgeel. (Ja I know, lekker smakelijk verhaal dit). Hebben jullie dit ook (gehad)? 

AvdS: ik heb dit ook. Paar weken geleden 1 keer 1 druppel na het douchen maar de afgelopen week al een paar keer gedacht: hey mijn shirt is een klein beetje nat. Inderdaad gelig van kleur en een beetje dik/stroperig. 

Mijn vluchttas staat ‘klaar’, er zitten wat makkelijke kleren in voor mij na de bevalling, kleren voor mijn man,toilettas met inhoud, kleding voor de kleine, sloffen en dikke sokken. Ook repen en dextro, drinken nog niet. Ik denk dat het wel goed komt. Camera’s zijn opgeladen en er zit een iphonelader bij.. 
gisteren de slijmprop verloren, dat was even n eng moment zeg! Erna ook krampen en onrustige baby, maar vanochtend was alles weer kalm.. woensdag maar even aangeven bij de vk.
Bah JuffieLies dat zou wel heel naar zijn! Ik brn heel benieuwd naar je uitslag en of je misschien nu al je kleine bij je hebt! Heftig ineens. 
Succes allemaal, spannend dat het nu elk moment kan gebeuren ?

Dames, als ik jullie was zou ik gauw conpressen halen voor in je BH! Je krijgt het namelijk bijna NIET uit je kleding !! Dat gelige dat lekt is normaal, dat is de voorbereiding van je lichaam op de borstvoeding. Ik lek al een paar weken nu.. bah het stinkt ook? vooral fijn met dat warme weer

MamaPatty, thanks voor de tip! Het is bij mij nog echt minimaal. Maar ik zag ineens wat op m’n tepel en kneep een beetje en toen kwam er echt uit zeg maar ?
Het is nog niet zover dat m’n bh nat was ofzo

Hier staat de vluchtkoffer al een tijdje klaar haha. Maar wel met een briefje erop voor de laatste spulletjes.
ik vraag me af of ik mijn slijmprop wel ga merken zoveel afscheiding verlies ik. Tenzij het wat rood is, maar die 5 keer snachts naar het toilet staat het licht uit dus geen idee!
vandaag weer controle gehad, hartje, bloeddruk etc buik. We zijn weer voor een weekje goedgekeurd. We hebben een uur reistijd naar het ziekenhuis en die sturen niemand vooraf om te bepalen of ik mag komen. Dus dat vind ik wel erg spannend...

@ Anemoontje: Ik heb precies hetzelfde, zoveel afscheiding dat ik die slijmprop waarschijnlijk niet eens ga merken :p Echt de laatste weken alleen maar erger geworden..
Zo dat is een lange reistijd naar het ziekenhuis, hoe komt dat zo?
Hier vandaag 40+5 waar ik vrijdag nog 0 cm ontsluiting had, had ik vandaag ineens 2 cm! Ze heeft me gelijk kunnen strippen dus nu is het afwachten of het door gaat zetten.. Heb al wel heel de middag krampen dus vraag me af of het aan het beginnen is nu. Moet zeggen dat ik het nu ineens wel heel erg spannend vind en komt ineens heel dicht bij ook al kijk ik er al zolang naar uit. Maar gewoon de gedachte dat je morgen misschien al je kleintje vast hebt is echt onwerkelijk nog! Als de strippoging niet heeft gewerkt gaan ze het over 3 dagen nog eens proberen. Morgen afspraak in het ziekenhuis voor een echo en ctg, spannend!! Succes met de laatste loodjes dames :)

Terug
Bovenaan