Uitgerekend September 2019

Wauw wat een dag @Juffelies! Van harte gefeliciteerd met Bodhi. Nu lekker herstellen en genieten van jullie kleine mannetje ?! Wat goed dat ze zo snel hebben gehandeld in het ziekenhuis en dat je vriend heeft gezorgd dat je hebt gebeld!! 

Zondag 1 september om 02:38 is ons meisje Yara geboren. 48 cm en 2912 gram. Toen we met 20 weken te horen kregen over haar longafwijking was het een spannende tijd. We zijn zaterdag ingeleid en ze liet zich dus snel zien. De controles is ze allemaal goed doorgekomen en ze is dezelfde dag nog ontslagen uit het ziekenhuis! Wij genieten nu thuis! Liefs

Wauw ik lees even een paar uur niet en ineens 2 baby's geboren! Gefeliciteerd Juffielies en Lisapisa!! Lekker herstellen nu en geniet van de komende tijd ??

Gefeliciteerd dames met jullie kindjes!! Ik ben er helemaal emo van ?
Goed nieuws Lisapisa dat jullie zo snel naar huis mochten! Leuke naam ook! Heeft ook een tijdje op mijn lijstje gestaan.
En Juffielies wat een absurde dag moet het zijn voor jullie, genietze van je mannetje ?

Wauw! Gefeliciteerd JuffieLies en lisapisa met jullie kleintjes!
Wat is dat ineens snel gegaan JuffieLies! Hopelijk voel je je al een stuk beter en herstel je snel van de keizersnede!
Wat een goed nieuws ook over Yara, fijn dat jullie zo snel naar huis mochten!
lekker genieten nu, ik wens jullie een fijne kraamtijd!
En dat er snel veel mogen volgen! 

Gefeliciteerd met jullie kleine poppetje Lisapisa. 
Er gebeurt inderdaad veel ineens in de groep, en dat terwijl het nét september is!

Terug
Bovenaan