Uitgerekend September 2019

Minni: ik heb nooit een vluchttas ingepakt bij mijn oudsten.. ? Dat kwam misschien omdat ik dacht dat ik toch thuis ging bevallen (en was ook mijn wens). Bij de oudste moest ik me met 42 weken melden in het zh voor een inleiding. De avond ervoor dacht ik 'laat ik die tas maar eens gaan inpakken'. Maar dat kwam er niet meer van want toen begonnen de weeën en ben ik alsnog thuis bevallen.. ? Misschien iets te onbevangen van mij hoor. Bij de 2e ook nooit de tas klaargezet. Ik dacht die tas heb je zo gevuld als het moet.
Nu ga ik de tas wel klaarzetten omdat ik woensdag de hele dag aan de andere kant van het land ben en bijna uitgerekend. Dus neem kleding, maxi cosi, eerste benodigdeden, opgeladen fototoestel, zwangerschapskaart etc. dan wel even mee. 

September is aangebroken! Ik ben erg benieuwd wie er deze week gaan bevallen. Ik ben vandaag precies 37 weken en herken veel dingen van anderen hier; ik heb echt het idee dat ik ineens behoorlijk achteruit ben gegaan qua conditie en pijn. Slapen gaat bij mij nog prima, dat is echt een geluk. Iedereen heel veel succes met de laatste weken of dagen! 

Oh ja slim zo een afcheck lijstje boven op. Ik denk dat ik een pak evergreen als tussendoortje voor mijn vriend en eventueel voor mezelf erin doe en me eigen bidon en dextrose. 
Ik vind het ook lastig met inpakken. Ik draag nu lekker mijn chill outfit en die wil ik dan ook mee. 
Ik ben sinds een paar dagen weer misselijk en overgeven. Eindelijk worden de rusteloze benen en maagzuur minder, krijg ik er een andere kwaal weer voor terug ? Gelukkig gaan de nachten wel inmiddels weer beter? 
Haha ja MariekeSept ik hou er idd maar rekening mee dat ookal denk je voortekenen te voelen het toch nog weken kan duren. Lees wel eens het topic 'wachtbankje' en daar inmiddels veel voorbeelden die van alles voelde maar nog steeds aan het wachten zijn. 
Vanmiddag liggingsecho. Benieuwd en zin in!?

Nou lieve allemaal, misschien ga ik wel de volgende zijn... al een paar dagen pijn aan Mn maag en schouderbladen. Vannacht ook flink lopen spoken en moeten braken. Vanmorgen dus toch maar het ziekenhuis gebeld (op aandringen van manlief) en ja hoor... waarschijnlijk het hellpsyndroom (zwangerschapsvergiftiging). Vanmiddag nog eens bloedprikken en dan de uitslag. Mocht die niet positief zijn Dan gaat de keizersnede misschien vandaag al gebeuren... spannend

Jeetje Juffielies wat naar.
Ik hoop voor je dat het geen zwangerschapsvergiftiging is. Wat kan het ineens vreemd verlopen hè! 
Mocht het toch hellp zijn, dan wens ik je veel succes met het herstel en plezier met de geboorte van jullie kindje ?
Sterkte de komende uren!

Oh jeetje Juffielies! Dat kan ineens anders lopen zo zeg, dat zou zomaar betekenen dat je misschien wel vandaag of morgen jullie kleintje in je armen hebt. Spannend! En heel veel succes!

@Juffelies: dat is schrikken! Ik hoop dat je het niet hebt.
Mocht je het wel hebben dan heel veel succes vandaag en zet ‘m op met de keizersnede en het herstel. Je kunt vanaf dan heerlijk gaan genieten van jullie zoontje! ?

Terug
Bovenaan