Mariekesep. Ik duim voor je dat het vandaag of morgen komt. Je hebt lang genoeg moeten wachten ?.
Ik heb weer een drama nacht achter de rug. Kreeg ineens last van mn bovenbeen /bil. Alsof er iemand met een mes in stak.. En kreeg daarna ook buikpijn.. Gelukkig na een beetje lopen en vaak naar de wc (zn 5x tussen half 12 en half 3) ging het weer en ben ik in slaap gevallen. Tot half 7 want toen moest ik weer plassen.
Ook werd ik om half 7 snot verkouden en met zware hoofdpijn wakker, dus denk gister kou gevat door de weersverandering.. Gelijk maar een paracetamol ingenomen zodat ik nog een beetje kon slapen. Om 9u wekker gezet want ik wil nog wel wat aan me dag hebben.. Maar voel me niet topfit dus.. Balen maar niks aan te doen. Vanavond controle bij verloskundige dus gelijk maar even info vragen over die bil pijn haha.
Morgen alweer 37 weken dus dan eindelijk de magische grens bereikt!! En kan ook echt niet wachten tot de kleine er is. Maar als ik het hier zo lees zijn de baby's van september eigenwijs en blijven ze lang zitten.. Dus nog even geduld.. Maar ben zo benieuwd.
Gisteren is ook eindelijk onze keuken geplaatst dus we kunnen genieten van ons huis nu. Op een paar kleine dingen na is het af!
De flessen en speentjes zijn uitgekookt, de kinderwagen en maxicosi staan klaar. De vluchttas voor de kleine is helemaal ingepakt en voor mij liggen de meeste spullen klaar mocht het nu nog nodig zijn.. Dus ik ben helemaal klaar om te bevallen , en mama te worden. Ik ben zo benieuwd wie er nu als eerste hun kindje mag verwelkomen ??