Uitgerekend September 2019

Ahh wat leuk, van harte gefeliciteerd Juffielies en Lisapisa!
Hele leuke namen beide, nu lekker genieten van jullie kleintjes! 

Gefeliciteerd Lisadepisa! Fijn dat alles goed is gegaan en dat jullie snel naar huis mochten.
Ik ben vandaag 41 weken en net door de verloskundige gestript (ouch!). Ik hoop dat het door gaat zetten en dat we eindelijk onze kleine man mogen ontmoeten vandaag of morgen! Anders gaan ze het donderdag nog een keertje proberen.

Mariekesep. Ik duim voor je dat het vandaag of morgen komt. Je hebt lang genoeg moeten wachten ?. 
Ik heb weer een drama nacht achter de rug. Kreeg ineens last van mn bovenbeen /bil. Alsof er iemand met een mes in stak.. En kreeg daarna ook buikpijn.. Gelukkig na een beetje lopen en vaak naar de wc (zn 5x tussen half 12 en half 3) ging het weer en ben ik in slaap gevallen. Tot half 7 want toen moest ik weer plassen.
Ook werd ik om half 7 snot verkouden en met zware hoofdpijn wakker, dus denk gister kou gevat door de weersverandering.. Gelijk maar een paracetamol ingenomen zodat ik nog een beetje kon slapen. Om 9u wekker gezet want ik wil nog wel wat aan me dag hebben.. Maar voel me niet topfit dus.. Balen maar niks aan te doen. Vanavond controle bij verloskundige dus gelijk maar even info vragen over die bil pijn haha.
Morgen alweer 37 weken dus dan eindelijk de magische grens bereikt!!  En kan ook echt niet wachten tot de kleine er is. Maar als ik het hier zo lees zijn de baby's van september eigenwijs en blijven ze lang zitten.. Dus nog even geduld.. Maar ben zo benieuwd.
Gisteren is ook eindelijk onze keuken geplaatst dus we kunnen genieten van ons huis nu. Op een paar kleine dingen na is het af!
De flessen en speentjes zijn uitgekookt, de kinderwagen en maxicosi staan klaar. De vluchttas voor de kleine is helemaal ingepakt en voor mij liggen de meeste spullen klaar mocht het nu nog nodig zijn.. Dus ik ben helemaal klaar om te bevallen , en mama te worden. Ik ben zo benieuwd wie er nu als eerste hun kindje mag verwelkomen ??

Gefeliciteer juffelies dat was wel even schrikken hele leuke naam!
Jij ook gefeliciteerd Lisa en ook weer een hele mooie naam.
Ik ben nu 40w1d zwanger wordt wat ongeduldig hoop heel erg op morgen want dan is onze jubileum dag☺️
Slaap de laatste nachten wel echt waardeloos mega Maagzuur hopelijk duurt het niet al te lang meer. Mijn nieuwschierigheid wordt op de proef gesteld wil nu wel weten of we een zoon of dochter krijgen haha

Nou idd MariekeSept ga duimen dat het strippen wat activeert en hoop dat jij dan ook snel de eerstvolgende bent met babynieuws. Volgens mij ben jij nu de langst wachtende ? Je hebt er gewoon een lekker paradijsje van gemaakt daarbinnen denk? Laat jullie jongen maar snel komen!??
Gister hadden wij liggingsecho en belinstructies. Ze ligt ingedaald. Ze schatte in dat ze iets aan de grote kant is, maar door de enorme sloot vruchtwater bij mij is het niet heel goed te voelen ? vrees ook dat ik er een mooi zwemparadijsje daar binnen heb gecreëerd. 
Laten we hopen dat ze over een week of 2 uitgezwommen is. Bij mij zijn de nachten al maanden dramatisch. Een redelijke nacht is voor mij 5 a 6 uurtjes, maar heb ook nachten van 3 a 4 uur max. En maagzuur en misselijkheid spelen hier helaas al langere tijd een grote vervelende rol. Spugen is mij ook in het derde trimester niet onbekend. Vanaf nu elke week controle en afgesproken dat ik per week mag aangeven hoelang ik het nog 'trek'. Daar ben ik echt blij om en geeft rust bij mij? nu ff lekker nog een powernapje maken?

Terug
Bovenaan