Uitgerekend September 2019

Kusjem: weer een wondertje geboren, ook jij van harte met je dochter Lauren! Fijne kraamtijd! 
Mariekesept: misschien heeft 2e stripbeurt toch nog effect. Het kan nog! Bij mijn oudste 1e keer gestript op 41+4 en geen effect. Terwijl ik verstreken was en bijna 2cm ontsluiting had. De vk dacht echt dat ik die avond wel zou bellen. Helemaal niets dus..  2 dagen later, bij 41+6 aan vooravond inleiding toch nog 1x gestript. De vk kwam langs mijn huis en belde of we het nog een kans wilden geven, ze was toch in de buurt.. wel.. vooruit dan maar. En na 3 kwartier na het strippen barstte het los en ben ik alsnog thuis bevallen en geen inleiding gehad. Zet hem op!
Ps: was mooie dag, dank je wel.. 

Gefeliciteerd KusjeM!! ❤️ Wat fijn dat ze er is
Marieke wat jammer dat het nog niet door heeft gezet. Je geduld wordt erg op de proef gesteld, hou vol!! ? Hopelijk morgen of overmorgen nieuws van jou ☺️
Bij mij begint het wachten toch ook wel nu... Helaas ineens weer veel klachten. Ik hoop zelf nog steeds dat het gewoon week 40/41 geboren wordt maar ik wou dat het al zover was! Ben nu 38+2.
Ik geniet ondanks al het ongemak nog steeds heel erg van het kindje in mijn buik en de rust en intimiteit die ik nu nog met mijn man heb. 
Erg dubbel gevoel dus. Ik hoop gewoon dat alle kwaaltjes misschien nog weer even spontaan verdwijnen ?

Gefeliciteerd Kusjem. Geniet van deze tijd.
Hopelijk zet de 2e stripbeurt zoden aan de dijk Mariekesept!
Ik ben nu 37+1 en ik vind het een raar idee dat het in principe elk moment kan gebeuren, maar ook dat het nog wel even op zich kan laten wachten. De kwaaltjes vallen bij mij mee, het enige waar ik echt 'last' van heb is het vocht in de voeten en handen/polsen. Als ik loop lijkt het wel of het vocht in mijn voeten klotst. Nouja hoort er allemaal bij zeggen ze.

Gefeliciteerd met Lauren, Kusjem! 
Jeetje Marieke, ik had ook al een aankondiging van jou verwacht. Je moert al zolang wachten. Hopelijk gaat het nu toch na de tweede keer strippen gebeuren. Ik zal ook voor je duimen! 

@kusjem van harte gefeliciteerd met je dochter Lauren.. Geniet van je kraamtijd!
@mariekesept ik snap je helemaal ik ben het al zat en ik zit nu op 40w3d maar ben bang dat het ook zo lang nog gaat duren. Merk jij ook dat je energie weg is?
We zullen maar afwachten ooit komt de kleine?

Gefeliciteerd kusjem met de geboorte van jullie dochter!! ??
En voor degene die de 40 weken zijn gepasseerd sterkte! Kan mij heel goed voorstellen dat je klaar bent met het wachten. Ik ben pas 37 +4 en vind het al lang duren? 
Hopelijk komen jullie kindjes nu snel❤️

Terug
Bovenaan