Uitgerekend September 2019

Gefeliciteerd Juffielies en Lisa! Nu heerlijk genieten met elkaar.
Ik ben vandaag 37+6. Ik zeg steeds tegen mensen dat ik m de komende weken nog niet verwacht, maar ik merk dat ik dat vooral zeg tegen mezelf om mezelf 'gerust' te stellen. Ik wil namelijk zo graag dat hij deze week komt. 
Ik heb trouwens nog helemaal geen lekkage bij de boobies, zou dat een slecht teken zijn?

Prilgelukseptember: ik heb een borstvoeding bijeenkomst bijgewoond en het vooraf lekken zegt niets over je productie (gelukkig :)). Geen zorgen dus.
Hier ook bijna 38 weken. Ook ik zeg steeds duurt nog wel even hoor. Ben bang dat mensen het anders continu blijven vragen. Vanaf 38 vind ik het wel echt veilig dat ze mag komen:)

Jij ook gefeliciteerd Lisa! Veel geluk en een mooie kraamtijd gewenst!
Hier de dag aan de andere kant van het land doorgekomen en geen weeën of gebroken vliezen daar of onderweg gelukkig. Vrijdag uitgerekend, het zal mij benieuwen wat en wanneer er gebeurt vanaf nu.

Vandaag en ik bevallen van ons lieve mooie meisje Lauren. Wat was het lang en af en toe pijnlijk maar wat ben ik blij dat ze naast me ligt! Bij mij is alles niet gegaan zoals ik zou willen maar wat een mooie ervaring! 

Kusjem.  Gefeliciteerd met jullie dochter Lauren. En jammer dat het niet gegaan is zoals je wilde. Maar je kan nu lekker genieten van een mooi meisje en het mama zijn ?. 

Gefeliciteerd Kusjem ?! Jammer dat de bevalling niet is gegaan zoals je in je hoofd had maar nu lekker genieten van jullie dochter! Mag je snel naar huis?
Eefje wat fijn dat je kon gaan. Hopelijk was het een mooi afscheid. Nu mag ze dan echt komen!
Ik had zo gehoopt vandaag een aankondiging te kunnen doen maar helaas. Morgen word ik voor de tweede keer gestript met 41+2. Anders moet ik ingeleid worden. Voel me echt een beetje wanhopig en verdrietig. Hoop dat het morgen toch natuurlijk mag gebeuren. 
Hoop dat jullie allemaal niet zo lang hoeven te wachten want dit is echt niet leuk en ik vind het moeilijk om het los te laten. Maar goed, ga nog even positief proberen te blijven voor morgen ??!

Terug
Bovenaan