Uitgerekend September 2019

@Lovesept, hallo 40.3 :p 
vraag me af wat mentaal doet... vandaag een afspraak voor volgende week meegekregen om ook te strippen eventueel. Om een inleiding te voorkomen. Lijkt me heel naar en word ik beetje gestresst van.
Aan de andere kant, luxeprobleem, ben ik mijn verlof nog steeds niet beu, geniet ik heel erg van mijn buik en van de leuke tijd samen, nog druk met vanalles. Heb nu geprobeerd alle plannen van de baan te schuiven en gewoon per minuut te bekijken wat ik ga doen en elke avond in te stellen op : de baby komt. 
Misschien denkt onze baby wel niet dat hij al mag komen :p

Thanks iedereen voor het mee hopen!
@Eefje ik probeer het positief te zien omdat ik weet dat het bij jou last minute toch goed is gekomen! Ik hoop zo dat het hier ook gewoon gaat gebeuren.
@Lovesept: heel veel energie heb ik niet meer. Super zwaar gevoel van onderen maar moet in beweging blijven dus dat doe ik braaf. Ik doe verder nog wel van alles in huis en slaap ‘s middags eventjes. Gaan ze bij jou strippen met 41 weken?
@Appelboompje: ik vind strippen niet comfortabel maar als je even je gedachten verzet en weet dat het is om inleiden te voorkomen is het goed te doen. Het duurt maar een paar seconde!
De verloskundige is net geweest en heb nu 3cm ontsluiting. Afspraak voor echo en CTG staat voor morgen in het ziekenhuis. Ze hopen natuurlijk dat het daarvoor gaat gebeuren. Maar als het voor morgenochtend niet komt werkt het strippen voor mij helaas niet. Inleiden gaat (als alles nog goed is met de baby) dan op dinsdag gebeuren. 

Spannend marieke! Ik hoop dat ze mij vandaag ook kunnen strippen. Ik weet niet of ze dat op de praktijk doen of kijken of het überhaupt al mogelijk is om te strippen, maar dat moet ik maar afwachten.

Oh wat spannend allemaal MariekeSep! Ik zit nu ook wel dagelijks op het forum om te kijken of er al baby's zijn geboren haha. Ben benieuwd naar alle verhalen!
Ik ben nu 38w3d. Voel me fysiek echt nog aardig goed, op vermoeidheid na. Mentaal heb ik wel zoiets nou laat maar komen, ik wil mijn kleintje bij me? Ik hoop écht dat ze zich voor de 40 weken meldt, anders moet ik worden ingeleid ivm medische indicatie door mijn bloeddruk. Zie daar enorm tegenop, omdat je voor mijn gevoel toch wat gaat forceren. Vandaag dit ook uitgesproken bij de gynaecoloog, zij probeerde me wel gerust te stellen en noemde allerlei dingen waardoor ik toch wat gerustgesteld ben. We gaan het zien.

Mariekesept: wil je het strippen dan niet maandag nog een (3e laatste) keer proberen mocht het na vandaag niet aanslaan? Ik ben ook heel laat gestript (41+6) en toen had het pas effect. Je weet maar nooit.
Ik hoop natuurlijk dat het vandaag voor je begint!

@appelboompje ik ga ook elke avond naar bed met dat het kan gebeuren maar nog niet helaas.
Mentaal frusteerd het je wel ook al die appjes can omgeving wordt je gek van haha. Maar ik probeer ook zeker te genieten van de bewegingen in mijn buik☺️
@marieke bij mij zagen ze nog het nut niet in van strippen.. Met mij en de baby gaat alles goed dus ze wachten het af

kusjem: gefeliciteerd en een fijne kraamtijd gewenst!!?
Mariekesept: klinkt wel veelbelovend al 3 centimeter. Ik duim ook voor je dat het nu echt doorzet en inleiden niet nodig gaat zijn? 
Hoop dat het geen groepsdingetje wordt hoor van de september baby's, het lang blijven zitten? 
De buurvrouw kwam net langs en vond dat ik er wel erg opgezwollen uit zag en of dat wel goed is. Bedankt hè ? en een vriendin appte dat ze het gevoel kreeg dat het wel eens gauw kon gaan gebeuren. Ik heb nog nooit zo hard gehoopt dat iemands gevoel klopte? nja morgen eerst nog een weekendje weg en lekker mijn zinnen op iets anders zetten. Spelletjes, eten en slapen?
Kijk uit naar volgend babynieuws. Spannend???

Terug
Bovenaan