Uitgerekend September 2019

Nobba, gefeliciteerd!!??? Pittige bevalling maar fijn om eindelijk jullie mannetje in de armen te hebben. Geniet ervan. En niet uitgescheurd ondanks de flinkerd? 
WenM: hoop dat het nu ook snel bij jou op gang mag komen.
Ik heb sinds vannacht een zere rib. Flink tegenaan gebeukt door de kleine. Pfff. 

Nobba. Ook jij gefeliciteerd met de kleine man. Wat eem flinkerd. En dan niet uitscheuren of iets daar mag je blij mee zijn. Nu lekker genieten van jullie mannetje. 
WenM. Heel veel succes hopelijk zet ook jou bevalling snel door. 
LadyJ. Ik heb ook last van mn buik op sommige plekken. Mijn baby vind het leuk om lekker nog veel te draaien en dan de voet in de ribben te plaatsen... Ik vind dat minder fijn maarja.. Gelukkig ligt het hoofdje vast anders had het vast nog even helemaal gedraaid.. 
Succes aan alle mama's die dit weekend denken te gaan bevallen. Ben zo benieuwd. Blijft leuk elke dag baby nieuws. 

Ineens gaat het forum heel hard.. van harte gefeliciteerd met jullie lieve babytjes, mama's!!

Ik wil niet meer wachten hoor? vannacht heerlijk geslapen dus kom maar gewoon nu haha.
Straks komt het vloerkleed binnen, ik wil nog even gauw een plant halen en dan is de babykamer af.. Maar nog geen baby
Het word nu wel echt spannend, ik ben benieuwd wiens geduld nu het meest op de proef gesteld gaat worden

Wat gaat het hard ineens met de baby's? van harte gefeliciteerd iedereen!
Hier vandaag 37 weken dus neem plaats op het wacht bankje maar hoop toch dat het niet telang meer duurt ?

Gefeliciteerd met de baby's!! Leuk om te lezen!! 
Hier nog niks.. maar ik ben nu ook 'maar' 38 weken. ? Ben echt benieuwd naar het lijstje van deze groep, hoe het er nu voor staat en wie er als eerstvolgende erop staan ?.
Succes iedereen het weekend! Maar als ik internet moet geloven worden de meeste. Babys geboren doordeweeks ? dus ben benieuwd!
?

Wauw wat mooi babynieuws allemaal! Gefeliciteerd MariekeSep en Nobba! Er zullen er komende dagen/ weken nog veel volgen gok ik? Bijzonder hoe we op dit forum met z'n allen van moment naar moment (1e echo, vertellen aan iedereen, geslachtsbepaling, 20 weken echo enzovoort) hebben geleefd en het nu gewoon zover is!! 
Hier nu 38w5d. Ik ga voor a.s. maandag: 09-09-2019 en ben dan precies 39 weken. Mooie datum! Kijken of mijn baby daar ook zo over denkt ??

Gefeliciteerd Nobba!! Het stelt me gerust dat je niet uitgescheurd bent, ik verwacht ook een grote :p Zal misschien ook wel "geholpen" hebben dat het langer duurde.
Ik ga ook voor de 9/9/19 ben benieuwd wie ermee vandoor gaat! En anders moet het maar 19/9/19 worden ?

Haha ik zeg ook idd of 9-9 of 19-9. Zijn toch wel mooie datums. Maar goed ik heb niet zo veel te willen, maar praat haar wel toe?

Terug
Bovenaan