Hahah zo grappig. Ik roep vanaf dat ik zwanger ben dat het eerder komt (zul je zien dat het niet zo is). Maar ik ga ook voor 9-9-19 ben dan 37+5 en aangezien bij mij alles al weken rommeld vind ik dat het kan komen. En anders gaan we idd voor 19-9-19 dan ben ik 39+1. Maar dat duurt me te lang. 29-9-19 mag zo ie zo niet want dat is over de 40 weken en zolang kan ik niet wachten. En mijn vriend heeft dan een belangrijke afspraak dus die wil ook graag dan de kleine er dan al is. Dus we blijven duimen en hopen op eerder. 25-9-19 uitgerekend. Maar die datum mag het van mij niet zijn weet niet waarom..
En aangezien de verloskundige denkt dat ik noet 40 weken voldraag. Mag het na dit weekend of dit weekend wel komen. Maandag komt me zus terug van vakantie, en woensdag me ouders. Ik denk dat ons kleintje daarop wacht hahah ?
En aangezien de verloskundige denkt dat ik noet 40 weken voldraag. Mag het na dit weekend of dit weekend wel komen. Maandag komt me zus terug van vakantie, en woensdag me ouders. Ik denk dat ons kleintje daarop wacht hahah ?