Uitgerekend September 2019

Jaaaa Marieke, goed gedaan! Van harte met Siem! Heerlijk dat hij er nu is. En lekker snel! Ik hoop dat mij dat ook weer gegeven is! Geniet en ontdek! En natuurlijk heel veel geluk met elkaar.

Wat leuk al dat babynieuws. Gefeliciteerd allemaal! Ik ben vandaag 41 weken zwanger, inmiddels al 2x gestript, maar nog niets helaas. Alleen wat menstruatiebuikpijn na het strippen en tijdens het wandelen af en toe. Hoop dat de kleine snel komt. Mijn man moet al bijna weer weg voor zijn werk en ik krijg steeds meer last van mn bekken en rug. We blijven maar duimen dat hij snel komt ;)

Gefeliciteerd met Kato en Siem.
Hier ook babynieuws!
Gisteren bevallen van Melvin. Een goede 4260 gram en ong. 52 cm.
Eerste wee begon op de 5e en in de avond kreeg ik er meer en al regelmatig. Allen rond de 2/3 min van ongeveer eerst 30, later 40/50 seconde. Om 21.30 eerste check en was maar 1 cm. Om 4.30 de 2e check en was 3, was teleurstellend haha. Daarna ging het sneller, waardoor ik om 9.00 uur op 9 cm zat. Om 10.46 is hij geboren. Maar pfoew, had rug en buikweeën. Was wel pittig en ook niet kunnen slapen. De overgang naar persweeen was ook niet fijn.
Maar het is gelukt, alles is goed gegaan zonder inscheuren oid. Hij is nog wat misselijk. De douche was trouwens echt heel fijn! Vaak onder gestaan. 
Dames succes!

Gefeliciteerd dames! Eindelijk jullie kleintje in juliie handen en wat een lekkere bulletjes.
Grappig om te lezen dat ene bevalling zo snel gaat en de ander wat langer duurt. Met mijn reistijd van een uur naar het ziekenhuis mag ik bidden dat de ontsluiting niet zo snel gaat haha! 
Geniet van jullie kraamtijd en laat je lekker verwennen!

Oeh Nobba, een flinkerd, gefeliciteerd met Melvin! Thuis bevallen ook? Mooie kraamtijd met elkaar!
Potverdrie.. ik begin nu ook met de dag nieuwsgieriger te worden naar onze dame. Er staat hier een lege wieg naast het bed, maar dat daar straks weer zo'n kleine druif in ligt.. nog zo onwerkelijk! Ik ga vandaag maar weer eens mijn dingetje doen.
WenM: toch nog een keer strippen vlak voor een eventuele inleiding? Je bent misschien nog nét niet 'rijp' genoeg voor het strippen om effect te hebben (of althans de baby). Moet je man voor werk naar het buitenland?

Jeeeej Mariekesept, hij is er! Zo fijn voor je! Geniet van je kraamtijd!
en de andere dames ook nog gefeliciteerd!

Ik schuif inmiddels richting het welbekende wachtbankje met 37+4. Zooo benieuwd wanneer ze zal komen ?

Terug
Bovenaan