Uitgerekend September 2019

Bij ons is het als je ongeveer om de 3 a 4 minuten een minuut lang weeën hebt en dat een uur achter elkaar. Maar er is ook gezegd dat als je twijfelt of wilt overleggen je altijd mag bellen. Succes!
Gefeliciteerd Valerie!!? Fijne kraamtijd!?

Valerie. Gefeliciteerd met jullie dochter kato! Onwijs leuke naam en fijn dat jullie zo genieten. 
Bij mijn info boekje staat zelfs 2u lang om de 5 minuten 1 minuut lang weeën hebt. Bij een 1e kind. En als je ongerust bent of vragen hebt mag je altijd bellen. Dus als je twijfelt gewoon bellen.
Ik heb vanacht ook 2u lang wakker gelegen met krampen maar geen regelmatige krampen. Vandaag het hele huis gestofzuigd en de badkamer en wc schoongemaakt. Dat was kennelijk een beetje te veel want ik heb de rest van dag voor pampus op de bank gelegen. Nu vanavond laat gegeten omdat vriendlief laat was. En nu na het eten ook af en toe krampen... Het is nog niet geleidelijk en een ritme erin dus ik trek nog niet aan de bel.. Misschien wat voorweeën.. Maar fijn is toch anders..
We gaan zien wat bij ons het weekend brengt. Morgen middag een buurt bbq met onze 'nieuwe' straat, en daarna nog een feest van de baas van me vriend. We gaan eens kijken of ik daarbij kan zijn.. Zelf roep ik al vanaf het begin dat ik rond deze tijd ga bevallen.. Misschien heeft ons kindje dat door en laat zich miss wel zien dit weekend. We gaan het meemaken.
Succes verder allemaal hopelijk snel weer meer september baby's ??

Hey Valerie, wat leuk van jou te horen en van harte gefeliciteerd met jullie derde dochter Kato! Fijn dat alles goed is gegaan! En je was redelijk vroeg zo met 38 weken! Heel veel geluk gewenst met elkaar.
Ps: ging de derde bevalling ook het snelste? ;-)

BABYNIEUWS!
Het is dan toch gebeurd, vanochtend om 04:52 is onze zoon Siem geboren. Mega snelle bevalling in 5 uur en direct gestart met een weeënstorm (er zat vanaf het begin maar 1-1,5 minuut tussen de weeën). Pijnstilling was niet uit te stellen dus mijn bevalplan was uit het raam ?. We gingen thuis weg met 3cm ontsluiting en toen we bij het ziekenhuis waren (8 minuten rijden) was dit al 7/8cm. Morfinepompje hielp goed met de scherpe randjes. Het was heftig maar kijk er heel goed op terug. 
Siem doet het super, is lekker spekkig (hallo big boy 3985 gram en 52cm) en we mochten na drie uur richting huis. Ik heb zelf 5 hechtingen en voel me ook verder goed.
Iedereen heel erg bedankt voor het hopen, het heeft geholpen! 
Gefeliciteerd Valerie met Kato!
Ik blijf lekker meelezen / schrijven en werk de lijst ook bij met de geboortes, leuk als overzicht als september straks voorbij is.

Gefeliciteerd Mariekesept wat fijn dat de bevalling toch nog natuurlijk is begonnen? Heel veel geluk samen!! Wij hadden als jongensnaam ook Siem, zo’n leuke naam☺️ 
Valerie ook van harte gefeliciteerd. Leuk al die geboortes? 
Geniet allemaal van jullie gezinnetjes?
En voor gebruiker als je twijfelt of het weeen zijn zou ik altijd gewoon even bellen. Het is mijn eerste kindje dus durf niet te zeggen wat normaal is. Maar weet dat mijn moeder ook weinig pijn had van de weeen en toen super snel beviel, dus ik heb voor mijzelf bedacht ik bel zodra ik twijfel?

Mariekesep.. Ja eindelijk daar is hij. Je hebt er lang op moeten wachten. Maar hij was er snel zo te lezen. Wat fijn nu lekker genieten. Wij hebben bijna dezelfde jongens naam.. Maar die blijft natuurlijk even geheim. Of misschien zelfs heel lang want wij weten het geslacht niet. 
Zo leuk al die baby's. Lekker genieten allemaal?. 
En de rest, laatste loodjes ?

Oh heerlijk die regen aan babynieuws ? yeaaahh Mariekesept, eindelijk mag je ook het nieuws verkondigen? gefeliciteerd met jullie mannetje. Lekker die babyspekjes? Fijne kraamtijd ook!

Terug
Bovenaan