Uitgerekend September 2019

Hallo dames, 
gefeliciteerd met de kleintjes! Hopelijk genieten jullie volop van de kraamtijd ?
Wij worden nu ook wat ongeduldig 38+5 vandaag en alles is klaar. Ik weet dat het nog wel 3 weken kan duren, maar dat hoeft niet wat mij betreft ? 
Heb ook de laatste weken nog héél veel gedaan en gepland. Dus wat plannen betreft doe ik nu eigenlijk niets meer, boodschappen doet manlief vanaf deze week en alleen op pad doe ik beter niet meer. Woensdag mijn auto met sleutels op het contact in de parkeergarage laten staan ? 
het wiegje en ledikant heb ik ook opgemaakt, maar de kraamzorg zei dat dat vooral leuk voor mij was. Zodra zij komen na de bevalling halen ze alles af en maken het opnieuw op. Ik heb mijn mama gisteren wel nog wat extra beddengoed laten halen.

Ja dat zei de kraamverzorgster bij ons ook, dus ook maar niet opgemaakt. Zeker het ledikantje niet omdat ze toch eerst naast ons in de co sleeper komt. 
Ik probeer me er ook niet te veel op vast te pinnen dat ze snel gaat komen, maar hopen mag altijd toch? we wachten rustig en soms wat onrustig af ? 
Ik ben nu een weekendje weg met vrienden en vanmiddag door vriendinnen even meegenomen voor een high tea en mijn vriend onder handen genomen door de mannen? verder geen gekke poespas gelukkig, want dat wilde ik niet. 
Ik heb het nog wel druk met allerlei afspraken maar merk dat ik daar steeds minder trek in heb. Dus ga de agenda vanaf nu even wat leger laten. 
Fijn weekend! En wie weet maandag massaal met z'n allen op 9-9 aan de weeën ?

Nou.. laat maar komen de 9e!
Ik liep net terug van de supermarkt naar de auto nadat ik het karretje terug had gebracht, zegt een wildvreemde man tegen mij: 'goh, ik wil toch wel even zeggen dat je er supersexy zwanger uitziet!' ?
Nou, dank je wel! 
Rijd ik naar huis, begint het te regenen. Bel ik mijn man op of hij gauw de was even naar binnen kan doen (2 rekken die bijna droog waren toen ik wegging). Oh nee ja.. hij was nog even aan het werk en regende thuis al 5 minuten.. ? Was nog natter dan toen het uit de wasmachine kwam.. grrr.
Het zullen de hormonen wel zijn, maar mijn humeur sloeg in 1 keer om. Kom ik potverdrie thuis met alle boodschappen, ik doe alles nog alsof ik niet zwanger ben en niemand die gewoon even aan die stomme was denkt.. ?? Dochterlief zit ook gewoon met laptop op de bank en heeft niks door.
Sorry, even klagen.. zucht. Gaat straks vast wel weer beter.. ? Geeft waarschijnlijk aan dat ik stiekem toch graag de bevalling achter de rug wil hebben of mijn emmer met klusjes die ik nog gedaan wilde hebben wat te vol zat.

Gefeliciteert ieder die bevallen is ! 

Ik zit nu zelf op de 37+2 weekjes en ben het echt behoorlijk zat! Ben ook echt niet meer te genieten haha en alles gaat met moeite en veel gepuf. Heb zelf het idee dat het niet lang meer gaat duren en alles gaat ook beetje langs me heen. Heb nog 2 andere kinderen en voor hun duurt het nu ook erg lang haha. 

Pff Eefje, zo herkenbaar! Maar ben t waarschijnlijk vooral zelf schuld. Mijn man roept al weken dat ik hem moet sturen, maar toch blijf ik alles zelf doen ? 
Wil hem ook niet voor alles sturen en stilzitten is niet zo mijn ding, net als afhankelijk zijn. De fysio zei gisteren dat ik te vaak door de pijn heen bijt en daarmee moet stoppen, mja hoe dan? 

Haha wat een reactie van die man. Beter dan wow wat ben jij dik. 
Nu ook al gemerkt dat de ene kraamverzorgster het ene zegt en de ander weer wat anders. Kortom, op het gevoel afgaan. Bij ons is dat nooit over het wiegje gezegd met dat stof. Zelf tussendoor wel nog wat uitgeklopt. 

Hallo allemaal,

ik lees eigenlijk al vanaf het begin mee maar heb eigenlijk nooit een bericht geplaatst.
ik ben 22 sept uitgerekend.
iedereen die al bevallen is Gefeliciteerd!
en voor de rest succes met de laatste loodjes!

Terug
Bovenaan