Uitgerekend September 2019

Hallo allemaal, 
Wij hebben toevallig vanmorgen onze eerste echo gehad. Omdat we zwanger zijn dmv IVF mocht ik al vroeg komen. Ik ben vandaag 6+4. Ik was zo zenuwachtig!! Aan de ene kant dacht ik het zal wel goed zijn want geen hevige buikkrampen en geen bloedingen, maar aan de andere kant heb je die mega onzekerheid. Wat nou als er niks te zien was? 
Maar gelukkig had de gynaecoloog al heel snel gezien dat er wel degelijk war groeit! En we hebben ook het hartje al kunnen zien kloppen!! ❤️ We zijn zo blij en voor nu ook vooral opgelucht!
Wie hebben er nog meer een vroege echo?
Liefs! ??

@eefje al die namen is inderdaad lastig te onthouden ik ben ook niet op Facebook misschien met 12 weken maar ik vindt het forum tot nu toe prima:)
Ik heb vandaag de cadeautjes gemaakt voor de oma en opa's ben er erg blij mee.
Ik heb donderdag mijn eerste echo lietjuh mijn intake heb ik al gehad
Lijkt me wel eng als ze het niet goed kunnen zien op de echo ben benieuwd 

@joyce

Wat super dat je al een hartje zag, gefeliciteerd!!
Ik heb volgende week woensdag mijn 6 weken echo, volgens mij ben ik dan exact 6 weken. Vind het wel spannend want de kans is groot dat er nog niks te zien is (dus dan moet je nog 2 weken wachten op duidelijkheid). Dit is mijn eerste zwangerschap dus alles is nieuw, wat ik soms wel lastig vind, daarom fijn dat dit forum er is. Kan je toch een beetje vergelijken ;-)

Hier ook vroege echo aankomende donderdag. Ik ben dan 6 wkn en 2 dan (denk ik...)

Eefje, wij hebben onze dochters ook nog niets verteld maar vind het wel heel lastig. Zou het. Ze zooo graag vertellen! Maar ja, bijna 3 en 5 jaar dus die kletsen alles door. En ik wil meer zekerheid voordat ik hen blij maak.

Haimommys to be! 
Gefeliciteerd allemaal! Ik ben 6 weken zwanger nu en de 28e de eerste echo. Ben echt super zenuwachtig het is mijn eerste keer! Lees wel dat er veel meiden vroeg een miskraam hebben gekregen dat maakt me wel wat onzeker of alles wel goed gaat daarbinnen.. wat ik me afvraag welke week was dat dan? En is er elke week een beetje minder kans op? 

Ook ik heb al aardig wat kwaaltjes zoals gevoelige en gespanne borsten, goed ruikvermogen, dingen die ik normaal eet vind ik vies, moe en futloos ik ben een beetje misselijk maar meer draaierig/duizelig ik zie dat eigenlijk niemand dit heeft. Is dit raar? 
Alvast bedankt ladys! 

Hoe verander ik trouwens mijn gebruikersnaam?? kan het niet vinden.. kan het wel op je telefoon op moet het via de computer? 

Je gaat naar deze link https://www.oudersvannu.nl/inloggen/
Dan druk je op kinderen zwangerschap toevoegen en daar kan je je naam veranderen

Terug
Bovenaan