Uitgerekend September 2019

Ik kwam deze link tegen misschien leuk voor later in de zwangerschap https://babystraatje.nl/gratis/gratis-babydozen-en-zwangerschapsboxen/

Pfff ook ik kan niet wachten op de eerste echo.. nog 8 dagen ?
Ik slaap gewoon hetzelfde. Moet s'nachts nog steeds eruit voor mijn zoontje dus niet echt bijzonderheden. Wel ben ik overdag minder moe. 

Hey Wanda, 
Hier ook al de eerste kwaaltjes, inderdaad af en toe menstruatie-achtinge krampen, en mn darmen zijn ook erg actief dus die voel ik ook vaak, verder ben ik met vlagen echt misselijk (gelukkig niet overgeven) en ik merk dat ik wat meer moet eten, volgens mij verbrand ik wat meer. Lig vaak savonds in bed met een knorrende buik! Slapen gaat prima, maar merk op hele drukke dagen dat ik wel opknap van een powernapje van 20 minuten ofzo... 

Gefeliciteerd iedereen! Ik sluit ook graag aan.
Ik ben 31 jaar en dit was voor mij ronde 2 na het stoppen met de pil. Ik heb gisteren een positieve zwangerschapstest gekregen, dit wordt ons eerste kindje. Ik ben vandaag precies 4 weken.
Het slechte slapen herken ik enorm, terwijl ik normaal een hele goede slaper ben. Verder last van buikpijn en vlagen van misselijkheid. Ik kan me inderdaad ook zorgen maken over die buikkrampen, goed om te lezen dat sommige anderen het ook hebben.

Wat leuk om te lezen dat er steeds meer bij komen.
Ik ben vandaag 6 weken. Niet zoveel last van kwaaltjes, geen gevoelige borsten, alleen sinds 2 dagen s'morgens misselijk (gelukkig nog niet overgegeven). Ontbijten met 2 crackers gaat goed. Merk wel dat ik regelmatig iets moet eten om mijn lege maag gevoel te verhelpen. Smiddags heb ik het meeste honger en dan liefst een uitsmijter of broodje knak met saus :eek:! Echt appart dat je soms in bepaalde dingen dan zo'n zin kunt hebben. Gelukkig werk ik 3 dagen vanuit thuis dus kan ik overdag rustig aan doen en af en toe gaan liggen. Snachts wordt ik namelijk veel wakker en moet ik sinds 2 weken elke nacht er 1x uit om te plassen.
Iemand ook last van eetbuien?

Ik ben nu ong 7 a 8 weken. 
Sinds zondag steeds misselijke gister vond ik het op werk erg moeilijk. 
Vandaag ook weer erg misselijk maar gelukkig niet aan het spugen. 
Leuk dat er steeds meer mensen bijkomen. 
Ik heb niet echt last van eetbuien maar ik heb vooral nergens trek in. Alles staat me een beetje tegen. Gelukkig geen zin in zoet want aangezien ik iets steviger ben mag ik ook niet te veel aankomen.
Ik heb veel slapeloze en hele onrustige nachten ik heb begin febr een weekje vrij daar ben ik zo aan toe. Kan niet wachten lekker een weekje rust.
Nog 2 dagen en dan de echo ben zo benieuwd kan niet wachten! 

Ik had mij gister aangemeld bij de verloskundige en dacht gister ook 4 weken te zijn.
Nu had ik haar op mijn voicemail dat ik het echocentrum moest bellen en over 2 weken afspraak kon maken. Voor mijn eigen gemoedsrust over 4 weken gedaan want waarom 6 weken en dan wellicht onrustig over geen kloppend hartje? Gelukkig gaf het echocentrum dat ook aan. 
Kortom 11-2 mogen wij heen om 20:20! Zin in! Nu nog een afspraak voor de intake maken. Zo gek! Wordt ineens stuk definitiever. 

Terug
Bovenaan