Uitgerekend September 2019

Oeps, ik was nog niet uitgetypt haha. 
Daarnaast hebben de pijnlijke heupen mij ook weer wakker gehouden. Vandaag staat hier ook weer een bezoekje aan de verloskundige op het programma. 
Fijne dag iedereen en kom maar op met al dat leuke babynieuws! ;) 

Goedemorgen dames. 
Hier een horror nacht achter de rug..  Van half 2 Tot half 5 diaree gehad (lekker detail sorry).. Maar het was een drama.. Ook krampen tussendoor. Nu is het redelijk rustig in de buik.. Dus we gaan zien of het voortekee waren of niet (las dat diaree namelijk een voorteken kan zijn).
Succes iedereen nog. Hopelijk weer veel baby's deze week. Want zoals ik lees zijn dd meeste er klaar mee met alle kwaaltjes (wat begrijpelijk is). 

De kolf is van de kraamverzorgster. Alleen het opzetstuk moet ik nu betalen, natuurlijk ivm hygiëne. Ik kan deze nu deze week gebruiken, omdat het nu alleen voor het op gang helpen is. Online is in de toekomst de rest te bestellen. Dus best handig. 

Ah dank je Nobba!
Ik merk dat ik nu ook een beetje in spanning kom te zitten.. van.. oeh.. wanneer zou het gaan gebeuren?? Ik ben nu 40+3. Kids naar school en het is een práchtige dag met zonnetje en dat beginnende 'herfstige'. Dus ik doe lekker even wat dingetjes, en vanmiddag even heerlijk in de tuin in het zonnetje!
Vanochtend vroeg naar de wc en heel veel slijmerige afscheiding. Herkenbaar? Geen bloed erbij, maar vraag me wel af of het toch deel van de slijmprop is. De vorige keren eigenlijk helemaal niet 'verloren'. Alleen bij de oudste kwam na het strippen wat los. Verder ervaar ik meer druk in mijn liezen. Afentoe wat kramperig gevoel met steken, soms beetje uitstralend naar de rug. Maar niet als in een wee dat de hele buik meedoet.
Ohoh.. wanneer zou het gaan gebeuren.. 
Fijne dag allemaal!

Echt heel fijn die tips!! Laat ze maar blijven komen van iedereen die bevallen is. Ik begin wel jaloers te worden op het baby nieuws, haha ? Leuk om te lezen dat alles goed gaat.
Ik ben vanmorgen ook weer bij de VK geweest, alles nog rustig bij mij in de buik. Nu 38.6 en dus helemaal niets aan voortekenen. Blijkbaar blijven voorweeën mij bespaard!
Heb nu wel ineens veel waterige afscheiding, ongelooflijk. Maar niet slijmerig, dus ik denk dat de prop bij mij nog zit.
Ik slaap nu sinds een week ook maar 3/4 uur per nacht, wordt om 3 uur wakker en dat is het dan. Maar ik trek het nog wel aardig. Heb me er maar bij neer gelegd want erover piekeren helpt toch niet. Gelukkig kan ik vaak 's middags anderhalf uur slapen en ondertussen stiekem hopen dat ik weer een normaal slaapritme krijg. 
Nog meer mensen spontaan klaarwakker 's nachts? 

Spannend @eefje hoop dat het een voorteken is! En voor @liekeseptember ook!! Eigenlijk hoop ik dat iedereen snel bevalt maarja we zullen geduld moeten hebben haha. 

@minni herkenbaar ik word de laatste tijd om 4 uur wakker. Blijf dan wel liggen in de hoop wat rust te pakken. Maar irritant is het wel.

De maagzuur is ook herkenbaar, ook al heb ik niet zo heftig als jij het beschrijft @anemoontje. Ben benieuwd wat je verloskundige zegt.

Sinds 2 dagen heb ik lichte voorweeën, gister voelde ik mij ook echt even niet lekker. Hoopte dat het door zou zetten maar helaas haha. Merk dat ik de laatste dagen het opeens weer allemaal spannend vindt, denk vaak van wat als het nog mis gaat. Zo vervelend die gedachtes?

Terug
Bovenaan