Uitgerekend September 2019

Pff al die verhalen over miskramen schiet er wel even in daar ben je zelf toch ook wel bang voor. Hopelijk blijft alles goed gaan. 
Ik heb een doos van de hunkemoller gekocht en daarin zit een shirtje met opa en sokjes met oma een voorleesboekje van opa en oma pluis en een lijstje met tekst je kan me nog niet horen je kan me nog niet zien maar mag ik in september in dit lijstje misschien. De doos geef ik als cadeautje dat ik wat voor mijn moeder heb gekocht maar dat het ook een beetje voor mijn vader is zodat ze het wel samen uitpakken. 

Hey allemaal,
Nu 5.2 wij hebben ook pas over 3.5 week eerste afspraak bij vk en pas 22ste echo. Zo spannend. 
Heb al wel echt gezwollen borsten ze zijn al 1 cupmaat gegroeid. Wist niet dat dat zo snel kon gaan.

Morgen 6 weekjes (als de telling klopt). 29 januari eerste echo, hopen dat tot dan alles rustig verloopt! Wel wat last van wat kleine kwaaltjes, maar als dat alles is hoor je mij niet klagen. ?

Vraagje nog ik ben vanavond 20 minuutjes behoorlijk gemasseerd mn bovenrug omdat het vast kan. Ben net 4 weken kan dit kwaad? Lees er zoveel verschillende verhalen over maakt mij zorgen. Nooit bij stil gestaan dat die afvalstoffen waarschijnlijk wat kunnen doen. Kan dit ook al bij 4 weken?

Valerie. Eh ja het hoeft inderdaad niet maar je kan het doen vanaf je eisprong om de innesteling te bevorderen. Sommige vrouwen doen dat. Terecht je opmerking ;)

Nooit van Tarwekiemolie gehoord ik slik foliumzuur en vitamine d dat is ook voldoende van de verloskundige.Ik ben sinds zondag erg misselijk en wordt steeds erger zo geen trek in dingen. Nog meer er last van? 

Terug
Bovenaan