Uitgerekend September 2019

Hier ook iemand met een positieve test, maar heeeeel pril nog: 4w2d. 
Maar mijn darmen.... pfffff. Eetlust weg en na alles wat ik eet en drink gaan mn darmen los. Kan ook niet slapen, ze zijn van god los. Oja en ik heb extreem veel last van lucht (lees: boeren), terwijl ik dat normaal nooit doe/hoef.
Maar knijp in mn handjes van geluk. En hopen dat t goed gaat! :)

@Lovesept: wat een leuke cadeautjes! Ik weet nog niet hoe ik dat aan ga pakken..
@BietjeK: dat gaat snel! Mijn bescheiden voorgevel is nog net zo bescheiden als normaal.. haha. Wel grappig dat elk lijf zo verschillend reageert. En met andere dingen juist weer herkenbaarheid. Ik hoor zelfs al van vrouwen die gelijk na de bevruchting al van alles voelen..?
@Anemoontje: over de tarwekiemolie: als het niet perse hoeft en het zou innesteling bevorderen kun je dus zelf bepalen hoe lang je ermee doorgaat..?
@Valerie: positieve echo gewenst morgen! (Was het toch..?)

@eefje dank je wel we gaan het zaterdag en zondag aan mijn  (schoon) ouders vertellen ben benieuwd naar hun reactie.
Wie hebben vandaag nog mee hun echo wij hebben hem vanavond erg spannend zin in! 

@lovesept Spannend! Echt een leuk idee. Hoe was de echo? Kan niet wachten tot wij mogen.
@anemoontje ik had het nagevraagd voor massage. Heb zelf heel veel nek en schouderklachten en wordt regelmatig gemasseerd. Dat Ik vorige week net wist dat ik zwanger was durfde ik door de verhalen gelijk niet meer. Ben nog bij huisarts geweest die gaf aan dat ik wel door moet gaan met fysio maar wel moet vertellen dat ik zwanger ben. Wordt dan meer ontspanbingsmassage wat wel mag en geen drukpunten. Voor de zekerheid drink ik wel heel veel water.
@lovesept heb af en toe beetje misselijk gevoel vroeg in de ochtend en rond 3 uur. Maar valt gelukkig nog erg mee. 

Interessant die tarwekiemolie, ik heb dat nooit geweten. Hoop dat ik het ook niet meer nodig ga hebben :)

Ik had uiteindelijk gisteren een echo maar ben ik nog niet heel veel wijzer van geworden. Wel een vruchtzak gezien, nog geen kloppend hartje. Kan drie dingen betekenen zei ze 1. Ben minder ver dan ik dacht 2. Het vruchtje zat verstopt en 3. Er is toch iets niet helemaal goed. Hopelijk is het 1 of 2. Hoewel ik wist dat het nog een erg vroege echo was ben ik toch wel echt een beetje teleurgesteld. Had zo gehoopt iets te zien zodat ik kan gaan genieten. Maar goed, nog een week wachten dus...

Gefeliciteerd. Dit kon wel mijn verhaal zijn. Vanaf april 2018 gestopt met de pil, maar door de zeeeer onregelmatige menstruatie kon ik nergens n peil op trekken. We hebben een dochter van 2.5 en omdat we er niet jaren tussen willen toch maar naar de huisarts gegaan en doorverwezen naar het ziekenhuis. 3 jan bleek ik zwanger. De afspraak in het ziekenhuis afgezegd en nu op de zelfde dag een afspraak bij de verloskundige. Hoe bizar. Ben blij dat ons die onderzoeken en/of medicatie bespaard blijven. Helemaal happy.

@ANOUNYMOUS .Gefeliciteerd. Dit kon wel mijn verhaal zijn. Vanaf april 2018 gestopt met de pil, maar door de zeeeer onregelmatige menstruatie kon ik nergens n peil op trekken. We hebben een dochter van 2.5 en omdat we er niet jaren tussen willen toch maar naar de huisarts gegaan en doorverwezen naar het ziekenhuis. 3 jan bleek ik zwanger. De afspraak in het ziekenhuis afgezegd en nu op de zelfde dag een afspraak bij de verloskundige. Hoe bizar. Ben blij dat ons die onderzoeken en/of medicatie bespaard blijven. Helemaal happy.

Hai lady’s ik schuif ik graag aan dinsdag een positieve test in handen. We zijn nog maar 2 maanden gestopt met de pil dus we zijn nog wat voorzichtig omdat we bang zijn te vroeg hebben getest. Uitgerekende datum komt op 25-9 volgens mij berekening! 

Terug
Bovenaan