Onze dame slaapt nog in het wiegje bij ons op de kamer. Ik denk dat dat de komende tijd nog wel blijft, misschien wel gewoon tot het einde van het jaar (tot max 4 maanden of wanneer het wiegje echt te klein wordt). We hebben wat dat betreft geen haast met de overgang naar het ledikantje op de eigen kamer.
Ze heeft de laatste nachten lang geslapen. Van 0:00 tot 07:00-07:30 uur.. ? Wij halen weer wat slaapgebrek in! ? Ze lijkt zo op haar slaapkoppie-zussen... haha. We zitten al wel in een mooi ritme overdag!
Gisteren voor checkup naar CB geweest. Meer dan 2,5e cm gegroeid en vanaf laagste gewicht inmiddels 800 gram aangekomen. Hoofdomtrek ook een cm erbij. Het gaat me nu al veel te snel! Wij kregen ook nog de optie aangeboden voor een heupecho.. dit omdat ze toevallig 1x in stuit lag tijdens een afspraak bij de verloskundige (en ik dit genoemd had tijdens intake nadat ze ernaar vroegen). Lijkt ons wat overbodig die echo.. Ze heeft niet weken in stuit gelegen, maar had toen nog gewoon veel draairuimte. Anderen die hier wel gebruik van maken?
Ik zit trouwens nog wel ontzettend in de thuisbubbel! Jullie ook? Heb nog niet zoveel behoefte aan 'eruit' te gaan. Misschien ook wel omdat ik alweer redelijk veel zelf doe en eruit 'moet'. Mee naar de sport van de oudsten, boodschappen doen etc.. Ik ben blij om dan weer knus thuis te zijn en mijn joggingbroek ? weer aan te trekken en om te tutten met de kleine of iets voor mezelf te doen.