Uitgerekend September 2019

Lovesept wij hebben ook een co sleper maar ondanks dat ik oordoppen in heb word ik van alles wakker en slaap ik zo’n 2 uur per nacht omdat zij onwijs onrustig is en ligt te kreunen wn te steunen. Onze co sleeper kan ook als wieg dus we gaan vanavond eens testen of ze dat pikt en of dat mijn rust bevorderd! Dt is bij ons de reden, maar stel ze sliep normaal en af en toe geluidje had ze zeker niet weg gehoeven :)

Gefeliciteerd met Elon en Jan!??? Ook de laatste baby's vinden nu echt de weg naar de grote wereld. Nikkiii is nu nog waar we op wachten? 
Zo anemoontje 2u slaap... Kan me voorstellen dat je dan dit gaat proberen hoor. Hopelijk geeft dat meer rust en slaap? 
Bedankt minty voor je antwoord over de kolf. Gister hoorde ik van mijn schoonzus dat zij haar kolf nog heeft liggen dus die wordt nu uitgekookt en ga ik eerst proberen. Een enkele omdat ik niet van plan ben om veel te kolven. Ben benieuwd. 
Wij hebben vannacht een goede nacht gehad. Werden om half5 pas was. Ik schrok positief van deze tijd? hopelijk heeft ze voor vannacht dezelfde plannen?

Gefeliciteerd met Elon en jan!! ??
Lovesept wij hebben een ledikantje omdat ze maar heel kort in een cosleeper/wieg kunnen liggen. Wij waren bang dat het wisselen van bedje vervelend zou zijn voor haar dus besloten dat ze van begin af aan in hetzelfde bed slaapt!
Nu heel blij met onze keuze want ze slaapt er heerlijk in. Ik hoef haar ook niet te troosten 's nachts oid alleen eruit voor de nachtvoeding en dan moeten we haar toch verschonen dus in bed blijven liggen is sowieso geen optie. 
Maar ze ligt dus wel naast ons en dat blijft voorlopig zo. 
CB zei vandaag dat er Max 6-8 uur tussen een voeding mag zitten, veel meer dan we dachten! Dus kijken of ze vanavond gaat doorslapen ??

Lovesept voor mij precies dezelfde redenen als minni hierboven uitlegd. Ledikantje gaat voor onze kleine ook prima. Slaapt er goed in. Hij heeft eergisteren voor het eerst op z'n eigen kamer geslapen, dit ging ook goed. We hebben de deuren open dus als er iets is horen we hem direct. We hadden ook zoiets van hij moet toch ooit naar zijn eigen kamer en nu merkt hij er vrij weinig van, laten we het maar doen. Maar goed, dat is ieder voor zich natuurlijk, het moet ook goed voelen :) 

Onze dame slaapt nog in het wiegje bij ons op de kamer. Ik denk dat dat de komende tijd nog wel blijft, misschien wel gewoon tot het einde van het jaar (tot max 4 maanden of wanneer het wiegje echt te klein wordt). We hebben wat dat betreft geen haast met de overgang naar het ledikantje op de eigen kamer. 
Ze heeft de laatste nachten lang geslapen. Van 0:00 tot 07:00-07:30 uur.. ? Wij halen weer wat slaapgebrek in! ? Ze lijkt zo op haar slaapkoppie-zussen... haha. We zitten al wel in een mooi ritme overdag!
Gisteren voor checkup naar CB geweest. Meer dan 2,5e cm gegroeid en vanaf laagste gewicht inmiddels 800 gram aangekomen. Hoofdomtrek ook een cm erbij. Het gaat me nu al veel te snel! Wij kregen ook nog de optie aangeboden voor een heupecho.. dit omdat ze toevallig 1x in stuit lag tijdens een afspraak bij de verloskundige (en ik dit genoemd had tijdens intake nadat ze ernaar vroegen). Lijkt ons wat overbodig die echo.. Ze heeft niet weken in stuit gelegen, maar had toen nog gewoon veel draairuimte. Anderen die hier wel gebruik van maken?
Ik zit trouwens nog wel ontzettend in de thuisbubbel! Jullie ook? Heb nog niet zoveel behoefte aan 'eruit' te gaan. Misschien ook wel omdat ik alweer redelijk veel zelf doe en eruit 'moet'. Mee naar de sport van de oudsten, boodschappen doen etc.. Ik ben blij om dan weer knus thuis te zijn en mijn joggingbroek ? weer aan te trekken en om te tutten met de kleine of iets voor mezelf te doen.

Eefje die van mij heeft tot 32 weken in stuit gelegen maar dat was precies het punt waarop ze bij ons geen heupecho meer aanbieden. Dus als het 33 weken was geweest wel. Ik zou het zelf ook overdreven vinden en weer wat onnodige stress. Dus blij dat ik die keuze niet hoef te maken ;)
Lekker hoor dat jij zo lang kunt slapen! Wij hadden van 00:00 tot 05:00! Ook best fijn. Maar goed ze is pas twee weekjes oud dus ik hoop dat ze net zo'n slaapkop wordt als die van jullie ?

Ja Jootje alles is goed met Jan. Hij heeft heerlijk geslapen en was alleen gisteren wat misselijk, waarschijnlijk doordat hij middels een keizersnede te is gekomen. 
Ik ben inmiddels ook erg benieuwd naar Noortjeee en Nikkkiii. Wellicht dat ze hopelijk nog aan het genieten zijn van hun kindjes.

Ja hier onze kruimel alweer 3 weken vandaag! Tijd vliegt... 
Ik zit ook nog vaak lekker in mijn thuis bubbel hoor☺️ lekker beetje puzzelen, Netflix, knuffelen met baby, rondje met de hond. Dagen vliegen wel voorbij ook. 's nachts zijn er ook wat kleine verbeteringen. Gister ook van 0.00u tot half5. Wij slapen vaak lekker de ochtend ook nog even door/uit. Ik neem het er nog even lekker van?? 
Ben idd ook benieuwd naar de laatste 2 dames. Hopelijk alles goed gegaan en nu aan het genieten van hun baby's

Terug
Bovenaan