Uitgerekend September 2019

Hier Wel een afspraak in december voor de heupecho, maar goed de kleine is ook in stuit geboren en heeft daar zeker een week of 10 in gelegen. Maak me er nu geen zorgen om, zien we dan wel. 
hier ook een prima nachtje 23.00-3.00-6.30. En toen nog even een ochtendslaapje tot 9.00. Dat vind ik voor nu goed te doen! 

Dat is toch ook al lekker wanneer je 5 uur kan slapen. Of anders idd overdag even! Ook het fijne aan verlof dat dat kan en je even tegelijk met de kleine een tukje kunt doen.
Snap het helemaal van de echo als je kindje lang in stuit heeft gelegen!
En lekker dat gekeutel in huis he! Wasje opgehangen, wasje in de machine, nu voeden en dan zo met dametje op de borst even lekker netflix op! Verwarming staat aan, kopje thee erbij.. Daarna weer kolven. En zo komen we de dag wel door.. ?

Maar ik wilde jullie laten weten dat ik ook ben bevallen.
Op 28 sept is onze zoon Sjors geboren. 
Bevalling is thuis begonnen, maar vanwege te weinig weeen hebben we het in t ziekenhuis afgemaakt. Gelukkig trouwens Sjors bleek namelijk een sterrekijker. We kunnen dus wel stellen dat dit mannetje een kleine dwarskont is. Eerst in stuit en daarna alsnog verkeerd om. 

Hier heel erg in twijfel volgens kraamzorg moest de temperatuur tussen 37 en 37.5 zitten maar andere zegen weer tussen 36.5 en 37.5 is goed iemand die weet wat nu goed is met temperatuur ?

Gefeliciteerd met de geboorte van Sjors, Egeltje!
@Maaikespat. Bij ons werd zowel in het ziekenhuis als thuis door kraamzorg aangegeven dat het tussen de 36.5 en 37.5 graden celsius moest zijn.

Maaikespat.  Inderdaad moet de temperatuur tussen 36.5 - 37.5 zijn. Onder de 36.5 is te koud en boven de 37.5 gaat het richting koorts. Toch vreemd dat jou kraamzorg dat niet goed zegt.. Die moeten dat wel weten lijkt mij. Ik heb dat ook geleerd bij mij pedagogisch medewerker opleiding.. Dus de kraamzorg zou dat helemaal moeten weten.. 

Hier gaat alles lekker zijn gangetje. Iva slaapt goed, eet goed, groeit goed en is morgen alweer 2 weken. Vandaag cb langs geweest en mevrouw weegt 3650gram. Dus al flink boven haar geboorte gewicht. Ze draagt zelfs al van sommige kleding maat 56... Ikzelf moet nog erg wennen aan de gebroken nachten. Ik ben echt een slaap kop dus dat hakt er bij mij nog flink in en ik slaap overdag dus nog lekker met iva zo'n 1.5u.  Morgen ga ik voor het eerst met haar een dagje na mijn ouders. Ben zo benieuwd hoe ze het doet.. Ik kan me in ieder geval geen leven meer zonder ons kleine meisje voorstellen. Toch raar dat je er zo snel aan gewend bent. Maar ook vooral byzonder.
Alle mama's geniet van jullie kids. 

Terug
Bovenaan