Uitgerekend September 2019

Ik dacht ook zeker te weten wanneer het ongeveer was gebeurd maar blijkbaar heb ik een vroege eisprong (wij zijn zwanger na de eerste poging dus ik heb nooit met ovulatietesten gewerkt). Ik was uiteindelijk 4 dagen eerder en denk(?) dat ik hier de eerste uitgerekende datum heb: 1 september!
Ik drink geen alcohol dus dat viel niemand op. Maar bij mij weten inmiddels al wat mensen het. Sommigen hebben het geraden omdat ik opeens veel minder aan het sporten was, dus kreeg al meteen appjes of ik soms iets moest vertellen. Er waren een aantal meiden die daar wisten dat we in de nabije toekomst wel graag kinderen wilde.
Voor mijn schoonouders wordt het wel een giga verrassing rond de 12 weken. Mijn vriend is een stuk jonger dan ik dus zij verwachten het zeker nog niet. Hij is ook gigantisch nerveus om het te vertellen...

@eefje Ik had 9 december een positieve ovulatietest dus was overtuigd dat het toen gelukt was.  Ik dacht 1 Sept en op de echo kwam 5 Sept dus niet zo groot verschil. Ik teste positief 22 december.
3 meisjes is super leuk maar een broertje voor de meiden die ze lekker kunnen vertroetelen zal ook super leuk zijn. Daar groei je vanzelf in denk ik. Ik heb nog geen idee maar we willen het ook niet weten dus moet nog lang wachten. 

Eef, ik had mijn NOD op 1 jan maar op 31 dec met een early test niet zwanger (dus gaan drinken met oud en nieuw, achteraf niet heel handig). Uiteindelijk op 5 jan positieve test. Hebben rond 20 dec “het” een paar keer gedaan en daarna niet dus moet rond die datum zijn gebeurd. Maar blijkbaar daarna dus lang rondgezwommen.. :)
En ik heb idd ook twee meiden (5 en ruim 2 jaar). Ik zou een jongen juist wel leuk vinden! Maar 3 meiden in huis is ook wel heel leuk (en handig ?)

Vanmorgen de tweede echo gehad en "het" zit er nog en groeit goed. Nu 7w4d en het hartje klopte goed. Zo o9ntzettend blij! 

Ik ging net naar het toilet op mijn werk en constateerde bruine afscheiding. Ben nu 5,5 week en zo bang dat het mis gaat. Als je op internet leest word je er niet geruster op. Nog succesverhalen bekend? Ik heb al innesteling bloed gehad bij 3,5 week...

Hi Anemoontje, 
Ik heb het al 3 keer gehad tot nu toe (vorig weekend voor het laatst)
Als het niet meer wordt kan "het geen kwaad". De schrik ging overigens pas weg bij een goed echo met 6 weken met hartslag

Kusjem bedankt voor je berichtje. Ik hoop het zo. Net tijdens weer toiletbezoek was de afscheiding weer normaal. Als het zo blijft en dit het was kan ik wel weer de rust vinden hopelijk komende dagen:)

Terug
Bovenaan