Uitgerekend September 2019

Bah wat is het toch voor iedereen spannend. Vanmorgen maakte ik nog een bericht ( die ik vervolgens hier nergrn zie) over dat ik gisteren rn vandaag geen krampjes meer heb gehad en me dat toch ongerust maak. 
nu zijn de kramp weer volop aanwezig.
Kennen dames deze wisseling?

# annemoontje leeft met je mee... spannend is het allemaal.

Egeltje, ik herken het. Het ene moment nergens last van. En het andere moment weer allerlei kwaaltjes. Ik probeer maar vooral te genieten als ik even geen last heb. 

@Egeltje, ja heb ik ook last van. Vanochtend nergens last van en nu weer vlagen van misselijkheid en krampen. Ik word van die krampen een beetje angstig.. Zeker omdat ik al een miskraam heb gehad. Maar volgens mij hoort het er ook gewoon bij. Dat maak ik mezelf steeds wijs in ieder geval haha  

Ik vind persoonlijk ook de emoties nog best lastig. Lichamelijk voel ik me best oke maar qua emotie level schiet ik soms alle kanten op. Ik zit echt tegen het plafond af en toe. Ben mezelf af en toe niet. Hopelijk stabiliseert zich dat ook na de eerste 12 weken. Ik ben vandaag 8 weken zwanger. 
Hebben meerdere hier last van?
X

@egeltje. Ik heb hetzelfde. Ben nu 5 weken en 4 dagen zwanger. Vorige week vaak krampen, daar bezorgd over. Deze week 2 dagen geen krampen gehad, wat mij toen juist weer ongerust maakte. Vandaag zit ik weer volop in de krampen, maar gelukkig geen bloed of gekleurde afscheiding. Dus ik vertrouw er maar op dat het goed zit :)

@egeltje en Majom dat heb ik ook. Ik ben nu 6 weken en 6 dagen. Ik dacht 3 dagen terug hmmm weinig klachten, vreemd... gisteren weer ineens krampen en vanmorgen voor het eerst echt moeten braken. Brrr de rest van de dag zon weeïg gevoel gehad.. eerst weinig klachten dan maak ik me ongerust en nu denk ik pfff dit is ook niet fijn :’) het is ook nooit goed ;-) 

Anemoontje, heb ik ook gehad, bruinige afscheiding, soms lichtroze. Paar dagen. Ook ineens geen symptomen meer. Nu weer symptomen en met 6 weken een kloppend hartje dus het hoeft echt niets te betekenen! 

Meen je niet Valerie! Fijn zeg.

Ik heb het eenmalig gehad deze dag het was ook echt diep donker bruin tegen zwart aan leek echt of het er blijkbaar even uit moest. Maar gelukkig de rest van de dag niks! Zelfs na het paardrijden niks gebeurt;) was wel even spannend. 

Lastig he al die hormonen. Vooral die eerste weken waar we in zitten die onzekerheid erbij. 

Terug
Bovenaan