Uitgerekend September 2019

Ja, herkenbaar dat drukkende gevoel. Ik heb ook steeds mn knoop los. Maar komt omdat alles nu nog erg laag zit, het vruchtje en de rand van je baarmoeder

Ook ik heb een aantal keer van die ongesteldheidsbuikpijn (noem ik het maar even) gehad. Verder vooral heel moe maar ben ook heel verkouden dus dat helpt ook niet echt. Wat rugpijn na een dag werken, daarnaast wat gevoelige borsten en na het eten een opgeblazen gevoel. Verder niet misselijk of zo.. volgende week dinsdag naar de verloskundige, spannend vind ik het wel!! 

Ohh wat ben ik jaloers op de dames die geen klachten/kwaaltjes hebben. Vorige week (toen ik met verstoppingsklachten bij de dokter zat) zei ik nog heel stoer dat ik gelukkig niet misselijk was. Nu een week later ben ik hele dagen misselijk. Geen eetlust en voel me behoorlijk beroerd. Heb vandaag pillen gekregen van de huisarts die ik vanavond voor het eerst mag nemen en ik hoop dat ik me dan toch wat beter voel. Al 3 kilo afgevallen is niet helemaal de bedoeling lijkt mij. 

Op dit moment 6 wk + 3 en ik hoop toch echt dat de klachten niet nog erger worden. Want dan wordt het een beroerde tijd! 

Ook ik heb last van de 'menstruatiekrampen'. Wat ik veel lees is dat dit erbij hoort en je baarmoeder is die samentrekt en groeit.
Zijn er meer dames die pas met 10 weken hun eerste echo en gesprek met de vk hebben? Ik lees steeds veel over al eerder een echo. Duurt zo lang (voor mijn gevoel vooral ;) )

Fijn weer die goede echo’s! Ik mag nog tot 11 februari wachten. Nu 5 weken en 1 dag. Heb vandaag het mijn 9 maanden dagboek van Paulien Oud ontvangen. Meteen gaan schrijven. Toch wel weer zo’n besef momentje van ohja ik ben echt zwanger!

Ah leuk is dat boek he Anemoontje?! Ik heb hem ook gekregen vorige week. 
We hebben de echo 1 dag na elkaar, ik heb deze 12 februari. Wat gaan de dagen tergend langzaam he? Zucht! 

Terug
Bovenaan