Uitgerekend September 2019

Haha ook hier met (denk ik) 6 weken zit de knoop overdag al los als het even kan.. 
Heeft volgens mij te maken met je darmen die plaats maken in je buik en nu wat meer naar buiten komen. 
Ik was gisteravond ineens heel misselijk, maar vandaag weer nergens last van. Hebben sommigen dit ook? Beetje omgekeerd dus :)

Ja, borsten en moe maar vooral heel erg misselijk in de ochtend. Moet na het douchen meteen weer liggen en eten. Vanochtend vlak voor werk - terwijl de oppas beneden met de kindjes was - boven even (zo stil mogelijk want ze weet het nog niet) overgegeven ?? Ik herken het wel van vorige keren en het gaat over maar pffff, de ochtenden zijn wel zwaar. Gelukkig vooral in de ochtend. Anderen er ook overdag last van??

@valerie. Ik heb het ook vooral in de ochtend. Ik merk wel dat ik misselijk word wanneer ik wat aan de late kant ben met eten (middag of avond). Wanneer ik dan iets eet gaat het weer. Moet daar misschien maar wat meer op gaan letten, net iets voor m’n “honger gevoel” gaan eten.. 

Ik ben misselijk de hele dag maakt niet uit wat ik eet. 
Gelukkig nog geen spugen maar is wel vervelend
Mijn broeken zitten nog aardig ben ook wat afgevallen door de weinig eetlust 

Stress hier..! Gisteren nog volop klachten en net opgestaan zonder pijnlijke borsten..ze lijken zelfs kleiner. Ik weet dat symptomen komen en gaan maar ben hier niet bepaald gerust op. Nu 6+5. Pffff spannend. 

Hallo allemaal,
leuk om mee te lezen op dit forum! Ik ben als ik het goed heb uitgerekend 30 september uitgerekend, nu 4+5 zwanger van mijn eerste kindje. Heel erg spannend allemaal.
wat betreft klachten heb ik last van mijn tepels, ben ik met vlagen misselijk wat alleen minder wordt als ik wat eet. Ook moest ik zoveel plassen, maar dit bleek toch een blaasontsteking te zijn waarvoor ik nu antibiotica krijg.
herkennen jullie deze klachten of hebben jullie weer ergens anders last van?
Groetjes Ted

Nu 5 weken en 4 dagen.. Ik heb de zwangerschapskwaaltjes volop! Maar stelt me ook wel weer ergens gerust.. Ook al blijf ik na iedere plasbeurt checken of er niets op het papiertje te vinden is.. 6 feb eerste inwendige echo, vanwege IUI dan 7 weekjes, hopen op een hartje en hoop dat het wat gerust stelt! Daarna met 10/11 weken echo bij VK.
Bij misselijk eet ik de zoute toastjes van Lidl en dit helpt voor mij vrijwel direct. 
Heb wel heel veel last van mijn borsten en tepels.. Was vooral wanneer ik mijn bh uit had gedaan, in de nacht (werd er wakker van) en ochtend. Na het uitrekken gebruik ik verkoelende arnica en draag een topje in de nacht.. Dit is zoveel fijner! Natuurlijk voel ik het wel maar wel een stuk minder.. Vandaag een grotere bh kopen, scheelt ook weer want mijn borsten zijn al heel wat gegroeid.
Wat de broek betreft ook last van knoop maar wacht nog even met een zwangerschapsbroek

Terug
Bovenaan