Uitgerekend September 2019

Hi Eefje bedankt voor je antwoord! 
Ik had idd gebeld naar mijn verloskundige gisteren en die zei dat het heel normaal is.. want er zitten ook (nog) geen stolsels enzo in.. 
En dat het ook nog een paar dagen kon aanduren maar het voelt voor mijzelf gewoon niet lekker want ja.. als je zwanger wil worden wil je gewoon dat alles natuurlijk zo goed mogelijk verloopt...
maar anders gaf de test nu dus een week later ook geen 2-3 weken aan toch als mijn lichaam het vruchtje af zou stoten??

ik voel me echt lamlendig vandaag  erg misselijk en moe. Lig al bijna de hele dag op de bank pff
Mijn libido is echt weg heb zo geen zin daarin terwijl ik normaal welke elke dag zou willen haha.
Ik ben nu 8 weken en 2 dagen hopelijk op na wat betere weekjes.
Gelukkig hoef ik nog maar 1 dag te werken en dan lekker vrij en op vakantie laatste dag van de vakantie 11 febr weer een nieuwe echo

Oh boy! Wat een zorgen; nu al!

Sinds vandaag pas echt laat van mijn borsten. Eerder alleen wanneer ik mijn bij uitdeed, en dat was zo over. Vandaag de hele dag! 

Maar.. Vanaf ongeveer 15.00 een “slapend” gevoel, links onder in mijn buik. Dit gevoel is niet constant maar wel veel aanwezig. Het doet geen zeer, lijkt op een gevoel alsof je voet slaapt.. Herkenbaar voor iemand?? 

Haha Lovesept je herkent je dus in mijn verhaal ? Ik heb vandaag ook echt een pfffff-dag, ben echt op en heb het de hele dag al koud. Aan de andere kant vind ik ook dat ik niet moet zeuren.. kleintje heeft vast al mijn energie nodig om te groeien dus dat heb ik er dan ook zeker voor over maarja ?
Eefje- ik ben maandag 7 weken.. misschien 1 of 2 dagen korter (weet niet de exácte dag van de eisprong maar ongeveer) dus ligt in die buurt. 

Mientjeee wat grappig. Als het goed is ben ik maandag ook 7 weken. 5-2 heb ik de afspraak bij de verloskundige. En jij?

Terug
Bovenaan